معاون استاندار یزد:

توسعه صنعت گردشگری استان وابسته به مشارکت تشکل‌های گردشگری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: توسعه صنعت گردشگری وابسته به مشارکت و فعالیت تشکل‌های گردشگری است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست با انجمن‌ها و تشکل‌های گردشگری استان یزد که با حضور رئیس جامعه هتلداران یزد و رئیس انجمن صنفي کارفرمايي مسافرتي استان يزد برگزار شد، اظهار داشت: ما در دولت سیزدهم بر مشارکت تشکل‌ها تأکید داشتیم و امروز این سیاست در حال تحقق است به‌طوری‌که در حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی در صدد واگذاری مسئولیت‌ها به تشکل‌ها هستیم.
وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری، به شناسایی قابلیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باهدف زمینه‌سازی و توسعه حداکثری زیرساخت‌ها و فضاهای گردشگری و تفریحی کشور کمک می‌کند که این کار باعث توسعه صنعت گردشگری و افزایش درآمد باهدف تأمین انتظارات سرمایه‌گذاران و تضمین آینده شرکت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد اضافه کرد: تشکل‌ها  در معرفی توان گردشگری استان‌ نقش تعیین‌کننده دارند و صنعت گردشگری استان بدون آنها  نمی‌تواند سیاست‌های کلان نظام را هدایت کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات