معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ؛

ثبات نظام و جامعه زمينه آگاه سازي مردم نسبت به آسيب هاي اجتماعي را فراهم كرده است

ثبات نظام و ثبات در جامعه زمينه را براي آگاه سازي اقشار مختلف مردم نسبت به مسائل و آسيب هاي اجتماعي فراهم نموده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استنانداري يزد"محمد علي طالبي" روز پنج شنبه 11دي ماه 93 در مراسم افتتاحيه كارزار رسانه اي پيشگيري از مصرف شيشه كه در اشكذر برگزار شد با اشاره به ثبات نظام و ثبات موجود در جامعه گفت: زماني در كشور به دليل برخي از ملاحظات كه وجود داشت زياد نمي توانستيم آسيب هاي مختلف را از طريق رسانه ها در مجامع عمومي مطرح نماييم ولي امروز به لطف ثباتي كه در كشور ما وجود دارد و هم در نظام جمهوري اسلامي و هم در جامعه است، مي توانيم راحت تر مسائل و آسيب هاي اجتماعي را با مردم در ميان بگذاريم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با تاكيد براينكه اين ثبات باعث شده است تا در مسائل و آسيب هاي اجتماعي بتوانيم  پرده ها را كنار بزنيم گفت: قطعا همين شفافيت باعث خواهد شد كه نوري هم تابيده شود و به رفع آن مشكل كمك كند و بهترين كساني كه مي توانند كمك كنند مردم و تشكل هاي برآمده از مردم هستند.
طالبي افزايش آگاهي مردم در مورد آسيب هاي اجتماعي را موجب حضور آنها در عرصه پيشگيري دانست و افزود: اگر بتوانيم مردم و سازمان هاي مردم نهاد را به ميدان پيشگيري از آسيب ها وارد كنيم قطعا نتايج مثبتي را به دست خواهيم آورد.
وي ابراز اميدواري كرد تا كارزار رسانه اي پيشگيري از اعتياد بتواند به عنوان يك تجريه موفق در ساير آسيب ها و همچنين در ساير نقاط استان به اجرا درآبيد.
گفتني است كارزار رسانه اي شيشه از 11تا 19 دي ماه در استان يزد به همت سازمان بهزيستي استان و تشكل هاي مردمي با هدف آگاه سازي جامعه از آسيب ها و معضلات مصرف شيشه برگزار مي گردد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات