رئیس ستاد انتخابات استان:

ثبت‌نام از داوطلبان شوراها در دو روز آخر تا ساعت 24 تمدید شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: ثبت‌نام در دو روز آخر تا ساعت 24 ادامه دارد و آخرین زمان ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دورۀ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 24 روز یک‌شنبه ششم فروردین ماه است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد«محمدعلی طالبی» آخرین زمان ثبت‌نام داوطلبان را ساعت24 روز یک شنبه ششم فروردین ماه اعلام و بیان کرد: از صبح شنبه با تراکم حضور داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان روبه‌رو هستیم و اکنون تعداد ثبت‌نام‌شدگان به هزار و570 نفر رسیده است.
طالبی افزود: از میان هزار و 570 نفر ثبت‌نام‌کننده تعداد 474 نفر برای شوراهای اسلامی شهر و هزار و96 نفر برای شوراهای روستایی ثبت‌نام کردند.
وی ادامه داد: براساس آخرین گزارش فرمانداری‌های تابعه و ستادهای ثبت‌نام، حجم مراجعۀ مردم برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا چشمگیر بوده؛ از این رو با هماهنگی‌های انجام شده در دو روز پایانی، زمان ثبت‌نام تا ساعت24 تمدید شده است تا داوطلبان راحت تر ثبت‌نام را انجام دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان به همۀ افرادی که در خود، قابلیت خدمتگزاری در عرصۀ شوراها را می‌بینند، توصیه کرد در فرصت باقی‌مانده برای ثبت‌نام در انتخابات به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات