معاون عمرانی استاندار مطرح کرد:

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، بدون محدودیت ظرفیت در استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن بدون محدودیت زمان و تعداد در استان یزد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه بیستم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این رابطه گفت: متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی ‌مسکن در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در تعدادی از استان‌های کشور ازجمله یزد می توانند از ساعت ١٠ صبح روز دوشنبه ۱۹ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه بیستم اسفند ماه سال جاری با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.
"محسن صادقیان" ‌ادامه داد: همه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.
وی افزود: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص هائی مانند تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و...، اولویت بندی و انتخاب می گردند.
صادقیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در نشست شورای مسکن استان، یکی از گلایه های استاندار محترم درخصوص نحوه ثبت نام و محدودیت در زمان و تعداد ثبت نام متقاضیان بود که در این مرحله محدودیت مرحله قبل برداشته شده ‌است و همه می توانند در مدت زمان تعیین شده ثبت نام نمایند.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات