استاندار یزد در آیین بهره‌برداری و شروع ٢٩پروژه شهرداری یزد عنوان کرد:

ثبت جهانی یزد؛ نمایانگر احترام جهانیان به ارزش‌های تاریخی و فرهنگی یزد و چراغی برای روشنی مسیر آینده این شهر است

استاندار یزد با اشاره به سالروز ثبت یزد به عنوان میراث جهانی و اهمیت آن عنوان کرد: ثبت جهانی یزد، نمایانگر احترام جهانیان به ارزش‌های تاریخی و فرهنگی یزد و چراغی برای روشنی مسیر آینده این شهر است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 29 پروژه شهرداری که با حضور ویدیو کنفرانسی جمعی از مدیران شهرداری یزد، در محل شهرداری برگزار شد، با تبریک سالروز ثبت یزد به عنوان میراث جهانی، عنوان کرد: این روز از دو جهت برای ما حائز اهمیت است. از جهتی این ثبت نشان دهنده احترام دنیا به یزد و پیشینه تاریخی و فرهنگی آن بوده و  از سوی دیگر، این رویداد چراغی بود که آینده این شهر را روشن می‌سازد و موجب جهت گیری همگان برای حرکت به سمت ساخت شهری در کلاس جهانی خواهد شد.
وی با اشاره به پروژه های افتتاح شده در مراسم تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در پروژه های افتتاح شده امروز، در برگیری حوزه های متنوعی همچون عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز و گستردگی این پروژه ها در مناطق مختلف شهر بود که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها بتوانیم شاهد افزایش کیفیت زندگی مردم باشیم.

دکتر طالبی با بیان اینکه باید حرکت و جهت گیری شورای شهر و شهرداری به گونه ای باشد که علاوه بر توجه به اولویت های اساسی مردم به سمت توزیع عادلانه تر امکانات و فرصت ها در شهر یزد برویم، افزود: البته شهرداری و شورای شهر تاکنون حرکت  های خوبی در این زمینه انجام داده اند و بالاخص اقدامات خوبی در مناطق حاشیه ای شهر انجام شده است
استاندار گفت: استفاده از ظرفیت‌های بلا استفاده و تقویت کارکردهای فرصت های موجود در شهر با برنامه ریزی ای منسجم در دستور کار قرار گیرد..

وی در انتها با بیان اینکه توجه به ابعاد مختلف نیازهای مردم در شهر های استان و بهره گیری از رویکرد های چند وجهی در فعالیت ها مورد توجه قرار گیرد، افزود: وقتی از شهر و شهروندی صحبت میکنیم باید وجوه مختلف نیازهای انسان را در شهر ببینیم و امیدواریم این موضوعات به گونه ای دنبال شوند که به رویکرد دائمی در شهرهای استان تبدیل شوند.
 لازم به ذکر است در این مراسم 22 پروژه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه انجام شد و این پروژه ها در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز بودند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات