جریان مستمر سازندگی در استان، مرهون همدلی و انسجام موجود

استاندار یزد با اشاره به وجود انسجام و همدلی در استان، افزود: به همین دلیل است که با وجود همه مشکلات و مسائلی که کشور با آن مواجه می باشد ، شاهد جریان مستمر و رو به پیشرفت سازندگی در استان هستیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در نشست مشترک با جمعی از فرماندهان سپاه استان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: این دیدار ها نشان دهنده همدلی و همراهی موجود در استان است.
 استاندار با بیان اینکه نتیجه این انسجام و همدلی، افزایش امنیت و توسعه استان است، افزود: به همین دلیل است که با وجود همه مشکلات و مسائلی که کشور با آن مواجه می باشد ، شاهد جریان مستمر و رو به پیشرفت سازندگی در استان هستیم.
 وی با اشاره به تنوع مسئولیت ها و فعالیت های سپاه، عنوان کرد: این تنوع موجب شده هر روز شاهد به هم پیوستگی بیشتر دولت و این نهاد باشیم.
 استاندار افزود: نمونه بارز این به هم پیوستگی را در دوران کرونا و تلاش دولت و سپاه برای بهبود شرایط معیشتی قشر آسیب پذیر شاهد بودیم.
 وی در انتها خاطر نشان کرد: مشارکت سپاه در فعالیت های عام المنفعه، تجسم عینی سپاه به عنوان نهادی در خدمت و حافظ دستاوردهای نظام بوده و خرسنديم در چارچوب این راهبرد، بهترین همکاری با این نهاد را داریم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات