معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

جشنواره گردشگری معلولین سالیانه برگزار شود

معاون عمرانی استاندار در جلسه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری‌ شورای اسلامی شهر یزد خواستار برگزاری سالیانه جشنواره ‌ملی گردشگری "یزد، شهر دوستدار معلول" شد.‌

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در برگزاری جشنواره ملی گردشگری معلولین، گفت: این رویداد بهانه ای برای شروع کار و جدی تر شدن امر مناسب سازی معابر شد تا همه مسئولان، شهر را برای معلولان و تردد آنها آماده کنند و جشنواره ‌به طور سالانه در شهر یزد برگزار شود.
صادقیان خاطرنشان کرد: در پایش مشکلات، باید وضع موجود را شناسایی و هدف‌گذاری کنیم و این آمادگی وجود دارد که هر اقدامی را برای مناسب سازی شهر برای فعالیت و زندگی معلولان، انجام دهیم.
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه گفت: برخی این جشنواره را از یک رویداد عادی فراتر می دانند و اعتقاد دارند یک اتفاق انسانی بود و در سطح کشور نام یزد به عنوان شهر حامی حقوق شهروندی، پیشگام شد و توانستیم برند خوبی برای یزد رقم بزنیم.
"سپنتا نیکنام" ادامه داد: بستر شهر در دسترس و برند آن فراهم است و در تلاش هستیم بودجه های ‌لازم برای مناسب سازی شهر یزد تخصیص یابد.
گفتنی است در پایان این نشست از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین و مدیر امور شعب بانک ملی استان برای مناسب سازی برخی شعب با اهدای لوح تقدیر، ‌تجلیل شد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات