مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد مطرح کرد:

جلب اعتماد عمومی هدف برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

فخرالسادات خامسی‌هامانه در نخستین کارگروه اجتماعی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بررسی نقاط قوت و آسیب‌شناسی اثرات و نتایج انقلاب را لازمۀ افزایش اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی دانست.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در نخستین کارگروه اجتماعی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که سیزدهم آذر در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، انقلاب اسلامی را یک انقلاب سیاسی، اجتماعی و جامع‌الابعاد دانست که لازم است همه ابعاد آن اعم از اثرات، نتایج و اقدامات انجام گرفته بررسی شود تا با شناسایی نقاط قوت، آسیب‌ها و پیامدهای آن برای نسل جوان و افزایش آگاهی آنان فرصت‌سازی و باورسازی کرد.
«فخرالسادات خامسی‌هامانه» اظهار امیدواری کرد که با نگاهی به آینده بتوان قدرتمندتر از همیشه و رو به جلو، برنامه‌های مربوط به شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان را در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی پیش برد.
وی تأکید کرد: باید بتوان با استفاده از ظرفیت نخبگان و همراهان انقلاب فرصت را برای آسیب‌شناسی نتایج کم‌اثردر حوزه ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی غنیمت شمرد و با معرفی نقاط قوت انقلاب، این نقاط را برجسته کرد و با انرژی مضاعف این راه را ادامه داد.
خامسی پیشنهادات اداره کل امور اجتماعی استان را با اولویت نشست‌های اجتماعی، گفت‌وگو محور و گفتمان‌محور بیان کرد و هدف را جذب مخاطب اعم از نسل جدید همراه با برنامه‌های جدید و تأثیرگذار و در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های اجتماعی مردم عنوان کرد.
«سعید زارع» نیز با تأکید بر جریان داشتن مؤلفه‌های امیدآفرینی، نشاط بخشی و ماندگاری در بطن برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و هماهنگی بین بخشی پکیج بزرگ فرهنگی برای بزرگداشت برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب با هدف رشد برنامه‌های نوآور تهیه شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص برنامه‌های این مناسبت به تجلیل از زندانیان انقلاب و فجرآفرینان، برگزاری جشن بزرگ نشاط، امید، انقلاب، ساخت و تولید 40 اثر فاخر در حوزه‌های انقلاب اسلامی، برگزاری نخستین کنگره بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی کشور در یزد، برگزاری 40 جشن انقلاب توسط 40 مؤسسه و کانون فرهنگی هنری، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مساجد پرداخت.
زارع همچنین تجلیل از 40 روستای منتخب در آبادانی، توسعه و پیشرفت، برگزاری 40 جشن در سطح شهر، برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با موضوع انقلاب، معرفی و تجلیل از هنرمندان فعال حوزه انقلاب، تجلیل از بانوان فعال عرصه انقلاب، معرفی و تجلیل از خیران و حامیان اجتماعی انقلاب، برگزاری تجلیل از 40 خیر مدرسه‌ساز را از دیگر برنامه‌هایبزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد.
خبرنگار: مریم بهرامی
عکاس: رضازارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات