با حضور معاون برنامه ريزي استانداري برگزار شد:

جلسه اتاق فكر منابع طبيعي و آبخيزداري

سومين جلسه اتاق فكر منابع طبيعي و آبخيزداري با حضور معاون برنامه ريزي استانداري يزد در محل اين اداره كل برگزار شد .

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد به نقل از روابط عمومي اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان، در اين جلسه محورهاي پيشنهادي جهت تنظيم تفاهم نامه همكاري ميان استانداران 12  استان جنوب و شرق كشور با سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداريزد در اين نشست بر جايگاه ارزشمند منابع طبيعي در تحقق توسعه پايدار در استان تاكيد نمود.
"محمد رضا بابايي" ضمن ابراز خرسندي از تركيب اتاق فكر منابع طبيعي استان شامل اساتيد دانشگاه، پيشكسوتان و صاحبنظران در اين حوزه، گفت: نتايج و خروجي هاي اتاق فكر مي تواند در برنامه ريزي هاي استان مورد استفاده قرار گيرد .
وي همچنين از ايده راه اندازي اتاق منابع طبيعي و محيط زيست در سطح ملي و استاني استقبال كرد و مقرر شد اين موضوع در نشست با استانداران مطرح و پيگيري شود .
پيشنهاد اختصاص رديف اعتباري ويزه اجراي آيين نامه تشكيل شوراي هماهنگي توسعه پايدار مناطق كويري و بياباني مصوب هيات محترم وزيران از ديگر محورهاي مطرح شده در اين جلسه بود.
 گفتني است اتاق فكر منابع طبيعي و آبخيزداري يزد كار نهايي كردن سند راهبردي توسعه بخش منابع طبيعي و آبخيزداري استان را در دستور كار خود دارد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات