به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد؛

جلسه ستاد نکوداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شصتمین سالگشت قیام خونین 15 خرداد

ستاد نکوداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شصتمین سالگشت قیام خونین 15 خرداد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ جلسه ستاد نکوداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شصتمین سالگشت قیام خونین 15 خرداد صبح امروز به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.
مهندس عزیزی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) و گرامی داشت یاد وخاطره امام شهدا گفت: شهدای عظیم الشان ما عاقبت به خیری و رسیدن به درجه رفیع شهادت را مدیون امام راحل هستند چرا که اگر امام خمینی و انقلاب اسلامی نبود مسیر شهادت برای آنان به وجود نمی آمد.
وی اضافه کرد‌: باید برنامه ریزی ها برای گرامی داشت  مراسم امام راحل و 15 خرداد به بهترین شکل ممکن و در شان آن عزیز امت باشد.
معاون استاندار با بیان این نکته که 15 خرداد مبدا انقلاب اسلامی است ابراز داشت: امام خمینی (ره) در عظمت این روز فرمودند 15 خرداد تا ابد برای ما روز عزای عمومی است و بر همین اساس گرامی داشت این روز هم از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در پایان گفت: مراسم گرامی داشت ارتحال امام راحل و 15 خرداد در روز چهاردهم این ماه در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد.  

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات