جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته پارالمپیک برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته پارالمپیک به ریاست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح سه‌شنبه31شهریورماه، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته پارالمپیک به ریاست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مسئول در برگزاری برنامه‌های این هفته در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بابیان اینکه جانبازان و معلولین نیاز بیشتری به ورزش و شادابی دارند، گفت : باید تمام تلاش خود را در راستای بسترسازی مناسب جهت تحرک اجتماعی و ایجاد فضایی شاد برای این عزیزان به‌کارگیریم.
" مجید جوادیان زاده" با اشاره به اینکه جانبازان هشت سال دفاع مقدس از ارزش والایی در جامعه برخوردار هستند، تاکید کرد: برگزاری باشکوه‌ برنامه‌های هفته پارالمپیک در راستای حمایت از ارتقا نشاط و سلامت جانبازان و معلولین در دستور کار وزارت کشور و دستگاه‌های تابعه قرار دارد.
وی دیدار با خانواده شهدا به‌ویژه شهدای ورزشکار، دیدار با جانبازان و معلولین، جشن پارالمپیک ، گل‌باران قبور مطهر شهدا ، بازدید از امکانات هیئت جانبازان و معلولین و تیم‌های ورزشی، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما را از برنامه‌های طراحی‌شده در این هفته عنوان نمود.
جوادیان زاده در پایان سخنانش ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی در امر برگزاری برنامه‌های هفته پارالمپیک، گفت: امید است که برنامه‌های این هفته بانشاط و انرژی مضاعفی برگزار شود و زمینه‌های حضور مناسب جانبازان و معلولین در عرصه‌های مختلف اجتماعی بیش از پیش فراهم شود.
گفتنی است هرساله هفته گرامیداشت پارالمپیک در فاصله زمانی18 تا 24 مهرماه برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات