جلسه کمیته تنظیم بازار استان برگزار شد

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان در ایام پایان سال جاری و ایام نوروزتامین شده و به تدریج توزیع می گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد جلسه کمیته تنظیم بازار استان یزد صبح سه شنبه 19 اسفند ماه با حضور سید حسین دشتی مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری یزد، ناصر رحیمی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و سایر مدیران کل و مسئولین دستگاههای عضو در ساختمان شماره 2 استانداری یزد برگزار شد.
ناصر رحیمی در این جلسه اظهار داشت : با توجه به رسالتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دارد در ایام پایان سال در بحث تنظیم بازار مشکلی نداریم .
رحیمی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم درمحل نمایشگاه دائمی مردم می توانند کالاهای اساسی خود را با قیمت 10 تا 15 درصد ارزانتر از بازار تهیه کنند.
وی افزود: در بحث گوشت مرغ نیز باید این اطمینان خاطر را به مردم بدهیم که با ذخیره سازی که انجام شده مشکل نداریم و در این جلسه تاکید گردید که مرغ منجمد و مرغ گرم بالاتر از میانگین کشوری فروخته نشود و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات