محمد حسین پارسائیان در شورای اداری استان با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت مطرح کرد:

جهاد تبیین پرتکرارترین و مهمترین کلیدواژه در سخنان رهبر معظم انقلاب / شورای اطلاع رسانی دولت قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در شورای اداری استان یزد با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: جهاد تبیین پرتکرارترین و مهمترین کلیدواژه در سخنان رهبر معظم انقلاب است، جهادی اگر بگوییم شورای اطلاع رسانی دولت قرارگاه عملیاتی آن است، سخن به گزاف نگفته ایم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، شورای اداری استان یزد با حضور خلجی رئیس شواری اطلاع رسانی دولت، مهران فاطمی استاندار یزد،معاونین استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد .
پارسائیان در این نشست با اشاره به مقاومت فلسطین و جنایات اسرائیل غاصب، بیان کرد: سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه گروه های جهادی و سیاسی فلسطین. خداوند عزیز و قدیر را برای عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرده ، سپاس می گویم و نزول سکینه و طمأنینه بر دل های مجروح شهید دادگان و رحمت و بشارت برای شهیدان و شفای کامل برای آسیب‌دیدگان را از خداوند منان مسئلت می کنم.

وی با تاکید بر اهميت جهاد تبیین در زمانه فعلی و تحریف دشمن، اظهارداشت: در سال‌های اخیر، جهاد تبیین، از مهم‌ترین و پرتکرارترین کلیدواژگانی است که در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی به کار برده شده است.
پارسائیان با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی دولت قرارگاه جهاد تبیین است، عنوان کرد: امروزه هر یک از فعالان صادق عرصه رسانه، مجاهد هستند و کار آنها جهاد در برابر کسانی است که «یَبسُطوا اِلَیکُم اَیدیَهُم وَ اَلسِنَتِهِم بِالسُوءِ وَ وَدّوا لَو تَکفُرون» است.

وی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب به جلوگیری از هویت‌زدایی از انقلاب و تحریف امام، افشای دروغ و جنگ روانی دشمن، جلوگیری از نفوذ رگه‌های ارتجاع و سبک زندگی غربی، و قدرشناسی از مسئولان انقلابی را توصیه کردند، نشان‌دهنده این است که تبیین مسائل انقلاب جز با جهاد و مجاهده صورت تحقق به خود نمی‌گیرد که البته این جهاد وظیفه همگانی است.
پارسائیان جهاد تبیین را مأموریتی بر دوش خبرنگاران و رسانه‌ها در صف و شوراهای اطلاع‌رسانی استانها در ستاد دانست و افزود: علاوه بر اینکه جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است، خبرنگاران در صف اول جهاد تبیین هستند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات