جوابیه روابط عمومی استانداری یزد در خصوص انتشار مطلبی با عنوان «ادعای عجیب استاندار یزد: مانع سقط جنین ۵۰ درصد افراد شدیم»

استانداری یزد با صدور جوابیه ای نسبت به انتشار مطلبی با عنوان «ادعای عجیب استاندار یزد: مانع سقط جنین ۵۰ درصد افراد شدیم» واکنش نشان داد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در متن این جوابیه و به منظور تنویر افکار عمومی آمده است:  

با سلام و احترام

با عنایت به انتشار مطلبی با عنوان " ادعای عجیب استاندار یزد: مانع سقط جنین ۵۰ درصد افراد شدیم " توضیحات ذیل برای تنویر افکار عمومی ارائه می شود:
 
⭕️ در حوزه جمعیت، اقدامات موثر و ارزشمندی توسط نهادهای مردمی در دست اقدام و پیگیری می باشد که یکی از این سازمان های مردم نهاد، مجموعه"نفس" که اختصار لغوی نجات فرزندان سقط است، می باشد.
 
⭕️ این نهاد کاملا مردمی، به شناسایی خانواده هایی که به دلایل مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تمایل به سقط جنین دارند می پردازد و با ارائه مشاوره های لازم و یا کمک های اقتصادی ، خانواده های شناسایی شده را از سقط منصرف می کنند.

⭕️ بر اساس آمار ارائه شده، مجموعه نفس توانسته است قریب به 50 درصد خانواده های شناسایی شده را از سقط جنین منصرف کند که آماری بسیار مطلوب بوده و طی فرآیندی سخت و زمان بر حاصل شده است که گاها نتیجه دهها ساعت، نشست و جلسه با خانواده های مذکور است.  آمار ارائه شده از سوی استاندار یزد نیز مبتنی بر فعالیت و خدمات ارزشمند این مجموعه مردمی است که در نشست مذکور ارائه شده است.  

⭕️ لذا انتخاب تیتر خبر مذکور از سوی آن رسانه، قلب خبر در راستای هدف نگارنده است. لیکن برای کمک به آن رسانه در راستای انعکاس مناسب خبر، تیتر "استاندار یزد: موسسه مردم نهاد نفس، با ارائه کمک و مشاوره لازم،  از سقط جنین ۵۰ درصد از خانواده های شناسایی شده جلوگیری کرد" پیشنهاد می شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات