پیام استاندار یزد به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع)؛

جوانان ارزشمندترين سرمايه ملت وكشور هستند

استاندار يزد به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و فرا رسيدن روز جوان پیامی صادر کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است:
سعدي اگر عاشقي كني و جواني       عشق محمد بس است و آل محمد
فرا رسيدن ميلاد حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان را به همه جوانان برومند اين مرز و بوم و جوانان سخت كوش و بصير استان دارالعباده يزد تبريك عرض مي كنم .
چه مناسبت زيبا و دل انگيزي است كه روز ميلاد پاره تن سيد و سالار شهيدان و شبيه ترين اهل بيت به حضرت رسول اكرم (ص) كه در كربلاي عشق، عاشقانه جان خويش را نثار اسلام و قرآن نموده به نام روز جوان برگزيده اند.
جوانان ما در طول انقلاب و به ويژه در دفاع مقدس به حضرت علي اكبر(ع) اقتدا كردند و او را براي زندگي سعادت بار خويش الگو قرار دادند و در آزمون بزرگ عاشقي، رضاي دوست را نسبت به شور و شوق زندگي و جواني برگزيدند.
جوانان در هر نسلي ارزشمندترين سرمايه كشور و ملت هستند كه نشاط اجتماعي، توليد، توسعه ، خرمي و آباداني مرهون استعداد و توانايي آنهاست، آينده را جوانان مي سازند و اين خانواده ها ، فرهنگ، دانشگاه و مدرسه است كه جوانان را براي آينده بهتر پرورش مي‌دهند.
بر ماست كه زمينه ساز رشد و فضيلت اين عزيزان باشيم و بر جوانان است كه با شناخت كامل فرهنگ و جامعه ، اسلام ، انقلاب ، كسب دانش ها ، مهارت ها و بينش ها، ميراث ارزشمند اسلام، انقلاب و ميهن را پاسداري كنند و در شكوفايي ، آباداني و تعالي كشور لحظه اي غافل نمانند كه جواني بهار زندگي، فصل عشق و سرمستي و روزگار توانستن هاست و از ديرباز گفته اند:
چهار است سرمايه زندگاني                                  جواني ،جواني ، جواني ، جواني
از خداوند منان توفيق روز افزون جوانان و سربلندي نظام جمهوري اسلامي و دولتمردان تدبير و اميد را خواستارم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات