استاندار یزد:

حداکثر فضای ارتباطی با تولیدکنندگان استان فراهم شده است

استاندار یزد در بازدید از شرکت تولیدی سیمرغ شهرستان مهریز گفت: در ۷ ماه گذشته حداکثر فضای ارتباطی با تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت را ایجاد کرد‌ه ام.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه ۹۸ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "‌رضا زارع زاده" فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از واحد تولیدی سیمرغ این شهرستان بازدید کردند.
استاندار یزد در بازدید از این واحد تولیدی خاطرنشان کرد: در ۷ ماه گذشته حداکثر فضای ارتباطی را با تولیدکنندگان استان ایجاد کرده و تاکید داشته ام فعالان بخش صنعت بدون محدودیت بتوانند با مدیریت ارشد استان دیدار داشته با‌شند.
"طالبی" ادامه داد: علاوه بر این فرمانداران در شهرستان‌ها نماینده تام الاختیار ما در آن منطقه هستند و یکی از وظایف آن‌ها انعکاس مشکلات و مسائل تولیدکنندگان و صنعتگران به مدیریت ارشد استان است.
‌استاندار یزد در پایان سخنان خود گفت: از هر اقدام و سرمایه گذاری به ویژه در حوزه صنایع کم آبخواه که موجب رونق در بخش تولید و ایجاد اشتغال برای استان شود، استقبال می کنیم.
‌گفتنی است واحد تولیدی سیمرغ با سرمایه‌گذاری ۴۲۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در مساحتی بالغ بر ۷۲ هکتار در چهار فاز برای ۲۱۴ نفر اشتغال زایی کرده است.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات