استاندار یزد در نشست مشترک با مسئولین شهرستان اردکان عنوان کرد:

حرکت در مسیر توسعه صنایع های_تک و گردشگری، راهکاری پایدار برای رفع مشکلات اردکان

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های شهرستان اردکان برای توسعه صنایع های_تک و گردشگری عنوان کرد: باید سرمایه گذاری ها در اردکان به سمت صنایع پاک رفته و با بهره گیری و تجمیع سرمایه های خرد شرایط سرمایه‌گذاری مناسب را فراهم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست مشترک با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان اردکان که با حضور  مدیران دستگاه های اجرایی استان و به منظور بررسی مسائل این شهرستان، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت همدلی بین همه عناصر و اعضای موثر شهرستان اردکان و استان، عنوان کرد: در حال حاضر مشکلات اردکان به خوبی دنبال می‌شود و با تعامل شکل گرفته در این شهرستان می توانیم در مسیر حل بهتر مشکلات اردکان قدم برداریم.
 دکتر طالبی با تاکید بر ضرورت توجه به منابع آبی فعلی برای رفع نیازهای شهرستان اردکان، افزود: بهره‌برداری از خط انتقال آب خلیج فارس می‌تواند بخشی از مشکلات این شهرستان را مرتفع ‌کند و امیدواریم این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به منابع آلایندگی موجود در شهرستان اردکان، عنوان کرد: باید سهم آلایندگی هر بخش (کارخانجات، معادن و...) مشخص شود تا بر اساس آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
 استاندار با تاکید بر لزوم اتخاذ تصمیمات منسجم برای مشخص شدن چگونگی توسعه صنایع در شهرستان اردکان، عنوان کرد:  فرمانداری پیشنهادات شهرستان را جمعبندی کرده تا در کمیسیون زیربنایی بررسی و تصمیمات نهایی اخذ شوند.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های شهرستان اردکان برای توسعه صنایع های_تک و گردشگری عنوان کرد: باید سرمایه گذاری ها در اردکان به  سمت صنایع پاک رفته و با بهره گیری و تجمیع سرمایه های خرد شرایط سرمایه‌گذاری مناسب را فراهم کرد.
 وی افزود: باید از ظرفیت خرانق برای تبدیل این شهر به یکی از مقاصد گردشگری استان بهره گرفته شود.
 استاندار یزد با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای وصول حداکثری عوارض ماده 43 عنوان کرد: از کانال مجلس و دولت پیگیر این موضوع هستیم.
 وی با اشاره به برنامه های استان برای تامین مسکن افراد واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن، عنوان کرد : از طریق ظرفیت سازی های اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان، تامین زمین برای همه واجدین شرایط را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات