حضور استاندار یزد در جمع اعضای تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد

استاندار یزد با حضور در ورزشگاه سلمان محمودآباد از نزدیک مسابقه دو تیم «گلساپوش یزد» و «قوی سپید انزلی» از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تماشا کرد و پس از پایان بازی با اعضای تیم گلساپوش، دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ روز دوشنبه 30 فروردین‌ماه، استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در ورزشگاه سلمان محمودآباد از نزدیک رقابت دوتیم «گلساپوش یزد» و «قوی سپید انزلی» از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تماشا کردند.
استاندار یزد پس پایان این بازی و در جمع بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش ضمن تبریک به مناسبت برد این تیم گفت: باپشتکار و تلاش فراوانی که صورت گرفته است، رشته ورزشی فوتبال ساحلی در یزد متحول شده و پیشرفت زیادی داشته است.
«سید محمد میرمحمدی» بابیان اینکه ورزشکاران یزدی دارای استعداد و توانایی ویژه‌ای هستند، اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این‌گونه رقابت‌ها باعث ایجاد و افزایش علاقه‌مندی در سطح نوجوانان و جوانان برای گرایش به ورزش شود.
وی با اشاره به اینکه مسئولان ارشد استان حامی ورزش و ورزشکاران هستند، تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش و پشتکار ورزشکاران و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان و کشور، شاهد پیشرفت روزافزون آنان هستیم.
رقابت دو تیم «گلساپوش یزد» و «قوی سپید انزلی» از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، با نتیجه مساوی 3 بر 3 در وقت معمول بازی و نتیجه 5 بر 3 در ضربات پنالتی به نفع گلساپوش یزد به پایان رسید.
گفتنی است استاندار یزد و هیئت همراه با حضور در محل ساخت سالن چندمنظوره باشگاه گلساپوش یزد، از مراحل ساخت این ورزشگاه بازدید کردند. 
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات