حضور استاندار یزد در جمع اعضای تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد

استاندار یزد با حضور در ورزشگاه سلمان محمودآباد از نزدیک مسابقه دو تیم «گلساپوش یزد» و «قوی سپید انزلی» از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تماشا کرد و پس از پایان بازی با اعضای تیم گلساپوش، دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ روز دوشنبه 30 فروردین‌ماه، استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در ورزشگاه سلمان محمودآباد از نزدیک رقابت دوتیم «گلساپوش یزد» و «قوی سپید انزلی» از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تماشا کردند.
استاندار یزد پس پایان این بازی و در جمع بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش ضمن تبریک به مناسبت برد این تیم گفت: باپشتکار و تلاش فراوانی که صورت گرفته است، رشته ورزشی فوتبال ساحلی در یزد متحول شده و پیشرفت زیادی داشته است.
«سید محمد میرمحمدی» بابیان اینکه ورزشکاران یزدی دارای استعداد و توانایی ویژه‌ای هستند، اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این‌گونه رقابت‌ها باعث ایجاد و افزایش علاقه‌مندی در سطح نوجوانان و جوانان برای گرایش به ورزش شود.
وی با اشاره به اینکه مسئولان ارشد استان حامی ورزش و ورزشکاران هستند، تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش و پشتکار ورزشکاران و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان و کشور، شاهد پیشرفت روزافزون آنان هستیم.
رقابت دو تیم «گلساپوش یزد» و «قوی سپید انزلی» از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، با نتیجه مساوی 3 بر 3 در وقت معمول بازی و نتیجه 5 بر 3 در ضربات پنالتی به نفع گلساپوش یزد به پایان رسید.
گفتنی است استاندار یزد و هیئت همراه با حضور در محل ساخت سالن چندمنظوره باشگاه گلساپوش یزد، از مراحل ساخت این ورزشگاه بازدید کردند. 
 

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات