معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در نشست مشترک با فرمانداران منتخب استان:

حل مشکلات مردم در اولویت کاری فرمانداران باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با فرمانداران جدید دیدار و در مورد مسائل و مشکلات  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اولین نشست مهندس محمد علی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با فرمانداران جدید استان در روز چهارشنبه 1 دی ماه 1400 در دفتر معاونت توسعه مدیریت استانداری یزد برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در این نشست گفت: فرمانداران باید با شورای شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نهایت همکاری را داشته باشند و از ظرفیت آنان به خوبی استفاده کنند .

مهندس شاه حسینی افزود: آسیب هایی که میتواند در کار فرمانداران  اختلال ایجاد کند و مشکلاتی را برای شما در دیوان محاسبات و بازرسی رقم بزند جدا خودداری کرده و در چارچوب قانون و مقررات عمل کنند.

وی خطاب به فرمانداران گفت:  سند چشم انداز را باید با حضور مشاورین و با نگاه تحولی و بر اساس شعار دولت و همچنین با نظرات استاندار محترم تدوین کرد.

مهندس شاه حسینی با بیان اینکه همیشه باید در صحنه و در کنار مردم حضور داشت بیان کرد: دیدار و ملاقات با مردم و ائمه جمعه و همچنین خیرین را در دستور کار خود قرار دهید.

درپایان هریک از فرمانداران درمورد مسائل و مشکلات منطقه و همچنین مباحث مربوط به نیروی انسانی مورد نیاز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات