استاندار یزد:

حمایت دستگاه های اجرایی از فعالیت سازمان های مردم نهاد/سند جامع توسعه ورزش استان یزد رونمایی شد

استاندار یزد در مراسم رونمایی از سند جامع توسعه ورزش استان یزد با حضور وزیر ورزش و جوانان حمایت دستگاه های اجرایی و سایر نهادهای موثر در استان را از فعالیت سازمان های مردم نهاد خواستار شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد با اعضای شورای عالی ورزش،اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان،هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد ضمن اشاره به مشکلات پیش روی کشور گفت:امید داریم با رویکرد بسیار خوبی که در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد تکمیل برخی پروژه های ورزشی راکد مانده در استان با بهره گیری از توان ادارات دولتی و بخش خصوصی سرعت بگیرد.

«محمدعلی طالبی» با قدردانی از چهره های موثر در تدوین سند توسعه ورزش استان افزود:یکی از اولین استان هایی هستیم که در این زمینه اقداماتی موثر انجام داده است و از نقاط قوت این سند نیز می توان به بهره گیری از دیدگاه های کارشناسان و مدیران استان در بخش های مختلف اشاره کرد.

طالبی بیان کرد: با توجه به پیشنهادات مطرح شده در این جلسه؛ لازم است ظرفیتی فراهم شود تا  نه تنها در مجموعه استانداری یزد بلکه در همه دستگاه های اجرایی پتانسیل و توان مشاوران جوان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار یزد در پایان اظهار داشت:ضروریست هم افزایی موثری با مشارکت ورزش و جوانان استان برای حمایت دستگاه های اجرایی از  سازمان های مردم نهاد در پیشبرد برنامه های مختلف مورد توجه قرار گیرد و زمینه رشد نهادهای مردمی فراهم شود.

در این جلسه از سند جامع توسعه ورزش استان یزد با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد رونمایی شد.

*خبرنگار:فاطمه شریفی
*عکاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات