معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

خانۀ احزاب در يزد تشكيل مي شود

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جمع نمايندگان احزاب و تشكل ها و فعالان سياسي استان از تشكيل خانۀ احزاب در يزد در آينده اي نزديك خبر داد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، نشست احزاب، تشكل ها و فعالان سياسي استان با حضور قائم مقام و معاون سياسي وزير كشور  و هيئت همراه، استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري، مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار، مشاور حقوقي استاندار و نمايندگان احزاب و تشكلهاي سياسي استان در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد .
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين نشست با بيان اينكه مديران ارشد استان توجه ويژه اي به فعاليت احزاب و تشكل هاي سياسي در استان دارند، گفت: خوشبختانه فضاي سياسي خوبي در استان حاكم است و يزد يك استان سياسي به شمار مي رود.
«محمدعلي طالبي» افزود: مجموعۀ احزاب و تشكل هاي سياسي در استان فعاليت هاي خوبي در حوزه هاي گوناگون و به ويژه در انتخابات داشته اند و براي تقوت و انسجام بيشتر احزاب سياسي استان به زودي خانۀ احزاب در استان يزد راه اندازي مي شود.
وي ادامه داد: تشكيل خانۀ احزاب در استان موجب مي شود شاهد رشد فعاليت هاي خوب و حضور سليقه هاي گوناگون در احزاب و تشكل هاي سياسي استان باشيم.
طالبي يادآور شد: در سه سال گذشته و در مقاطع گوناگون نشست هاي هم انديشي خوبي با نمايندگان احزاب، تشكل ها و قعالان سياسي استان برگزار شده و از نظرات اين عزيزان در تصميم گيري هاي استان استفاده شده است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: انتخابات دوازدهمين دورۀ رئيس جمهوري و پنجمين دورۀ شوراهاي اسلامي شهر و روستا در استان يزد تجلّي حضور بسيار خوب، شكوهمند و سازماندهي شدۀ احزاب و تشكل هاي سياسي باشد و فعالان سياسي استان ظرفيت مناسبي را در اين زمينه به وجود آورند.
گفتني است در اين نشست «مهران فاطمي» به نمايندگي از اصولگرايان استان، «مصطفي قاسمي»  به نمايندگي از اصلاح طلبان استان، و «سهراب فيروزفرد» به نمايندگي از زرتشتيان استان مطالب و ديدگاههاي خود را در مورد  مسائل سياسي استان عنوان كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات