خبرنگاران سازندگان افكار عمومي و زبان گوياي مردم

استاندار يزد به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد و این روز را به تمام تلاشگران عرصه خبر، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تبریک گفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح زیر است:
ن والقلم و ما يسطرون
جان نباشد جز خبر در آزمون     هر كه افزونش خبر، جانش فزون
شهيدان را بركت هايي و شاهدان راعزت هايي است كه جز خدا راز آن را نمي داند، روز شهادت «شهيد محمود صارمی» به عنوان روز خبرنگار حركتي بود فرهنگي و معنوي كه سربازان جبهه آگاهي و بصيرت را بيش از پيش بشناساند و ارج نهد.
درود خدا بر روان او و بر روان همه شهيداني كه براي انعكاس واقعيت ها و احياي آنها، جان خويش را در طبق اخلاص نهادند و به وصال معبود شتافتند.
خبرنگاران سازندگان افكار عمومي و زبان گوياي مردمند و تجلي گر فريادها، دردها و رنجهايي هستند كه در گوشه و كنار جهان و اين مرز و بوم و درعرصه زندگي ها و مبارزات جاري است.
استكبار جهاني در دنياي مدرن امروز مي كوشد تا با انحراف خبرها و در پرده نگهداشتن نيات ننگين خود خون مظلومان عالم را پايمال كند و با زر و زور و تزوير به عنوان خادمان حقوق بشر جلوه يابد و اين خبرنگاران دلسوز، بيدار دل و امين هستند كه در انعكاس حقيقت ها به بيداري جهانيان كمك مي كنند و موج تحولات سعادت بخش را نويد مي دهند.
خدا نوشتن با قلم را آموخت و به قلم قسم خورد بنابراين نوشته هاي شما بايد رنگ خدايي داشته باشد و ارزش انسان‌ها را در تقوی، ايمان و آگاهي رقم زند يعني هر كه بيشتر بداند و با خبر باشد ارزشمندتر است و شما خبرنگاران دلسوز و مومن هستيد كه آگاهي و اميد مي‌دهيد و احساسات و افكار مردم را آنچنان كه بايد بر مي انگيزيد پس درود بر شما.
اينجانب اين فرصت زيبا را غنيمت شمرده از زحمات بي دريغ همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان رسانه و جرايد، صدا و سيماي جمهوري اسلامي و شبكه هاي مجازي اخلاق مند تقدير و تشکر و اين روز بزرگ را كه روز پاسداشت قلم و انديشه و اطلاع رساني است تبريك عرض مي كنم و گرامي مي دارم و اميدوارم در انعكاس حقايق، در شفاف سازيها و بيداري مردم، ارتقاء سطح فرهنگي و در راسخ نمودن عزم ملي در مسائل انساني ميهن اسلامي در مبارزه با استكبار موفق باشيد.
روزتان فرخنده و قلمتان پاينده باد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات