استاندار یزد عنوان كرد:

خدمات شرکت پست با کیفیت و سرعت بالا همراه باشد

استاندار يزد گفت: ضروری است شركت پست خدمات باکیفیت همراه با سرعت عمل بالا ارائه دهد و درعین‌حال قيمت خدمات ارائه‌شده نيز مطلوب و مناسب اقتصاد خانواده‌ها باشد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، بعدازظهر چهارشنبه 16دی‌ماه، استاندار يزد با مديرعامل شركت پست ايران ديدار و گفتگو كرد.
 «سید محمد ميرمحمدي» در اين ديدار اظهار داشت: شركت پست در مهروموم‌های اخير با بهترين بهره‌برداری از امكانات موجود خدمات خوبي را در حوزه‌های مختلف به مردم استان ارائه كرده است.
 وي ادامه داد: خدمت مطمئن، ارزان و باكيفيت می‌تواند موجب جلب اعتماد جامعه به شركت پست شود تا مردم از خدمات ديگر پست نيز استفاده كنند.
ميرمحمدي افزود: اينكه شركت پست از طريق پست‌بانک و دفاتر پستي در بخش‌ها و شهرستان‌ها به مردم روستاها در دورافتاده‌ترین نقاط استان خدمت‌رسانی می‌کنند شايسته تقدير است.
استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با الكترونيكي شدن بسياري از خدمات شركت پست به جامعه زمينه رفاه، امنيت و آرامش مردم بیش‌ازپیش فراهم شود.


ارائه خدمات پستي جديد به مردم


مديرعامل شركت پست ايران نيز در ابتداي اين ديدار ايجاد شبکه‌های الكترونيكي و خدمات به مردم در كمترين زمان و بالاترين سرعت را از برنامه‌ها و سیاست‌های شركت پست برشمرد و اظهار داشت: در اين زمينه سرويس تجارت الكترونيك به مردم ارائه‌شده است.
«حسين مهري» از راه‌اندازی سرويس خدمات ويژه شهروندي در كشور خبر داد و افزود: شهروندان در سراسر كشور می‌توانند با تماس با تلفن 193 به‌عنوان تلفن خدمت از خدمات شركت پست ايران استفاده كنند.
گفتني است در پايان اين ديدار تمبر چهره استاندار يزد و دفتر تمبر 5 سال گذشته شركت پست ايران به عالی‌ترین مقام اجرايي استان اهداء شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات