استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد:

خلأ اندیشه ورزی در دستگاه ها، یکی از مهمترین عوامل عدم تحقق شعار سال است

استاندار یزد با بیان اینکه برنامه ها برای تحقق شعار سال باید ماحصل اندیشه ورزی دقیق باشند، عنوان کرد: خلأ اندیشه ورزی در دستگاه ها، یکی از مهمترین عوامل عدم تحقق شعار سال است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در دومین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان طی 5 روز اخیر که در محل سالن کوثر استانداری برگزار شد، نکاتی را به دستگاه های استان جهت تحقق شعار سال بیان نمودند.
استاندار یزد با اشاره به دقت نظر رهبر انقلاب در انتخاب شعارهای سال، عنوان کرد: این شعارها بر اساس نیازهای اساسی جامعه بوده و باید توجه ویژه ای به آنها شود.
دکتر طالبی با بیان اینکه جهش تولید با برنامه های روتین دستگاه ها محقق نخواهد شد، ادامه داد: تحقق شعار سال نیاز به برنامه های ویژه و فوق العاده دارد.
بالاترین مقام اجرایی استان یزد با بیان اینکه در جلسه قبلی ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به تمامی دستگاه ها دستور دادیم برنامه های خود را برای تحقق شعار سال اعلام کنند، عنوان کرد: به دنبال ایجاد حس مسئولیت در تمامی دستگاه ها برای تحقق شعار سال هستیم چرا که همه وظیفه دارند در این راستا تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دستگاه ها باید در درون مجموعه خود برای جهش تولید "طوفان فکری" ایجاد کنند، افزود: دستگاه ها با بهره گیری از این طوفان فکری می توانند برنامه دقیق و مدونی تهیه کنند.
استاندار با بیان اینکه برنامه ها برای تحقق شعار سال باید ماحصل اندیشه ورزی دقیق باشند، تاکید کرد: خلأ اندیشه ورزی در دستگاه ها، یکی از مهمترین عوامل عدم تحقق شعار  سال است
دکتر طالبی افزود: در همین راستا دستگاه ها باید از ظرفیت های علمی و اساتید دانشگاه برای تحقق شعار سال بهره ببرند و زمینه ها برای مشارکت فکری کارمندان دستگاه ها نیز برای تدوین برنامه ها فراهم شود.
استاندار با تاکید بر لزوم به کارگیری ظرفیت های مغفول دستگاه ها، عنوان کرد: دستگاه ها باید علاوه بر ظرفیت های کنونی، ظرفیت های جدیدی برای تحقق شعار سال ایجاد کنند.
دکتر طالبی در پایان بر ضرورت هم افزایی دستگاه ها با بخش خصوصی و دیگر دستگاه های استان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: بار عظیم جهش تولید بر دوش بخش خصوصی بوده و موفقیت در اجرای شعار سال بدون توجه به آن میسر نمی شود و در همین راستا باید از ظرفیت های این بخش نهایت بهره¬ را برد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات