استاندار یزد:

خود را موظف به پاسخگویی در برابر مردم و رسانه ها می دانیم/ نشست استاندار یزد و فعالان رسانه ای در شهرستان ها با محوریت «تداوم تحول و خدمات مطلوب»

استاندار یزد گفت: از آنجا که دانستن و انتقاد کردن حق مردم و رسانه‌هاست، خود را موظف به پاسخگویی به آن ها می‌دانیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با جمعی از فعالین حوزه رسانه شهرستان تفت به منظور بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با حضور برخی مدیران برگزار شد.
 
استاندار یزد با اشاره به برنامه‌ریزی روابط عمومی استانداری برای برگزاری نشست های مشترک با خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان ها اظهار کرد: ارتباط نزدیک با رسانه‌های شهرستانی و طرح دغدغه‌ها و مسائل با حضور مدیران و پاسخ به سوالات آنها برای اولین بار طی سال‌های اخیر انجام می شود.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه اولین جلسه از این سلسله نشست‌ها با حضور اهالی رسانه شهرستان انقلابی تفت برگزار شد، گفت: خبرنگاران در این جلسه سوالات خود را در موضوعات مختلف نظیر معدن، آب، جاده، آموزش و پرورش، گردشگری، سلامت و دیگر مسائل مطرح کردند و مدیران مربوط به سوالات آنها پاسخ دادند.
 
وی با اشاره به همدلی، هم زبانی و اقناع فکری شکل گرفته پس از برگزاری این نشست‌ تصریح کرد: همچنین نقایص و ایرادات وارده به دستگاه‌های مختلف جهت اصلاح و رسیدگی به مدیران مربوطه انتقال پیدا کرد و گره های ذهنی و شبهات خبرنگاران پاسخ داده شد.
 
استاندار یزد با بیان اینکه نشست با خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان تفت در کمال صفا و صمیمیت برگزار شد، گفت: از آنجا که دانستن و انتقاد کردن حق مردم عزیز و رسانه‌هاست، خود را موظف به پاسخگویی در این جلسات می‌دانیم.
 
وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه مجموعه این نشست‌ها و گفتگوها باعث پیشرفت، تحول و بالندگی هرچه بیشتر شهرستان‌های استان شود، خاطرنشان کرد: تداوم بهتر مسیر تحولی شهرستان‌ها و شرح مطلوب تر خدمات دولت به مردم با ادامه این نشست ها ممکن خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات