استاندار يزد مطرح كرد:

خيرين الگوي محبت و بخشش هستند

استاندار يزد گفت:خيرين استان افرادي بلندنظر، داراي بينش عميق و الگوي محبت، مهرباني و بخشش هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه اول ارديبهشت ماه دبستان دخترانه «حاج مرتضي رحماني زاد» با حضور استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار، مديركل اداره آموزش و پرورش و جمعي از مسئولان استان افتتاح شد.
استاندار يزد در اين مراسم ضمن تبريك سالروز ولادت حضرت اميرالمؤمنين علي (ع) اظهار داشت : خيرين براي فراهم شدن آسايش و آرامش مردم خود قدمهاي اساسي برداشته و برمي دارند و شايسته است بر دست همه آنها بوسه زد.
"سيدمحمد ميرمحمدي" ادامه داد: خداوند بخشنده و مهربان است و در قرآن مجيد نيز كه كتاب  ديني ماست در آيات مختلف ما را به بخشندگي كمك و مساعدت به يكديگر دعوت كرده و خود تضمين كرده است كه پاداش آن را به چندين برابر خواهد داد.
وي افزود : انساني كه خليفه الله است بايد از ويژگي هاي بخشندگي، مهرباني و ساير صفات الهي برخوردار باشد و خيرين اين صفات را در عمل بروز و ظهور داده و پيشگام شده اند.
ميرمحمدي تصريح كرد: خوشبختانه خيرين استان در عرصه هاي مختلف وارد عرصه شده اند و در ساخت فضاهاي آموزشي نيز اقدامات خوبي را انجام داده اند.
رئيس شوراي آموزش وپرورش استان يادآور شد : وقتي مشاهده مي كنيم دانش آموزان در فضاهاي آموزشي به كسب علم و دانش، آگاهي و توانايي مي پردازند واقف مي شويم كه خيرين مدرسه چه جايگاه، قدر و منزلتي دارند.
استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: فرهنگ بخشش و كمك به يكديگر در جامعه نهادينه شود و هر كس به اندازه توانايي و توانمندي خود اقدام به انجام اين فريضه نمايد.
گفتني است دبستان دخترانه«حاج مرتضي رحماني زاد» با اعتبارات ملي و مشاركت خيري در 12 كلاس با زيربناي هزار و 880 مترمربع و اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 700 ميليون تومان با مشاركت خير «مرتضي رحماني زاد» به بهره برداري رسيد.
 

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات