استاندار یزد:

خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم/برنامه های هفته معلم با نگاهی نوآورانه و خلاقانه اجرا شود/ تبدیل تکریم از مقام معلم به یک فرهنگ عمومی

استاندار یزد با اشاره به جایگاه و مقام رفیع معلمین در اسلام گفت: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار یزد و به منظور بررسی برنامه ها و طرح های استان برای تجلیل و تکریم مقام معلم برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به جایگاه و مقام رفیع معلمین در اسلام گفت: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.
 
فاطمی با اشاره به بسته‌ی پیشنهادی جهت تکریم از مقام شامخ معلمین اشاره،  تصریح کرد: برنامه‌های هفته معلم باید با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به منظور تکریم عملی مقام معلم طراحی و اجرا شود.
 
وی با تاکید بر لزوم تبیین نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، اظهارکرد: با توجه به بهره‌گیری همه مردم از کرامات حوزه آموزش و پرورش، آحاد جامعه باید تمام قد به ساحت مقام معلم  ادای احترام کرده و آن ها را تکریم کنند.
 
استاندار یزد با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه برخورد اقشار مختلف با جامعه فرهنگیان باید متفاوت باشد، گفت: بر این اساس در هفته تکریم و بزرگداشت مقام معلم و استاد باید مفهوم و جایگاه بزرگ آنان در ذهن جامعه تثبیت و هر روز به عنوان روز معلم معرفی شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات