مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي استاندار يزد تأكيد كرد:

دانستن حق مردم است و روابط عمومی‌های پويا و رسانه‌های جويا، مسئول احقاق اين حق هستند

مشاور استاندار يزد در امور روابط عمومي و اطلاع‌رسانی گفت: ارتباط و تعامل مؤثر با خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مكتوب و رسانه‌های مجازي استان يكي از اولویت‌های كاري اداره كل روابط عمومي استانداري است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز چهارشنبه 16 دی‌ماه اولين نشست از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي استاندار با اهالي رسانه در دفتر اداره كل روابط عمومي استانداري برگزار شد.
«عباس ملازينلي» در اين نشست كه در اولين گام، با حضور نمايندگان و سرپرستان خبرگزاری‌های استان برگزار شد؛ اظهار داشت: خبرنگاران سربازان جبهه اطلاع‌رسانی و آگاهي بخشي به مردم هستند و در اين حوزه، خبرگزاری‌ها در خط مقدم و صف اول هستند.
وي ادامه داد: دولت تدبير و اميد نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها دارد و رئیس‌جمهوری اسلامي ايران هميشه بر فضاي آزاد همراه با نقد منصفانه تأكيد داشته است.
ملازينلي افزود: خوشبختانه استاندار يزد، معاونين استاندار و مسئولان ارشد استان نيز نگاه ویژه‌ای به اهالي رسانه استان دارند و استاندار يزد به ارتباط مؤثر و تعامل با همه رسانه‌های مكتوب و مجازي استان با هر نوع گرايش و طرز تفكر، كه با رعايت الزامات قانوني و اخذ مجوزهای مربوطه از مراجع ذی‌ربط، فعاليت دارند، تأكيد دارد.
 جانشين اداره كل روابط عمومي استانداري يزد بابیان فعالیت‌های انجام‌شده در اين اداره كل در حوزه خبر تصريح كرد: روابط عمومي استانداري در كنار رسانه‌های استان است و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها نبايد احساس كنند كه همكاران ما در روابط عمومي استانداري در حوزه خبر و توليد آن، رقيب رسانه‌ها هستند!
ملازينلي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: تعامل خوب و ارتباط مستمر خبرنگاران رسانه‌های گروهي استان با اداره كل روابط عمومي استانداري يزد بهتر از گذشته ادامه يابد.
گفتني است در ادامه اين نشست هم‌اندیشی خبرنگاران خبرگزاری‌های استان به بيان دیدگاه‌های خود در حوزه خبر و نحوه تعامل شايسته با اداره كل روابط عمومي استانداري يزد پرداختند و ضمن اشاره به مظلوم بودن دولت تدبير و اميد در حوزه رسانه، خواستار پاسخگويي و توجه بيشتر مسئولان استان به خبرنگاران، دعوت مستمر خبرنگاران به جلسات خبري استانداري، برگزاري نشست‌های خبري فصلي با استاندار يزد و معاونين استاندار و استفاده از ظرفيت استانداري و شوراي اطلاع‌رسانی استان براي ساماندهي خانه مطبوعات استان شدند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات