استاندار يزد:

در شهرستان بهاباد در دهه فجر طرحهايي با اعتباري بالغ بر ده ميلياردتومان بهره برداري شده است

استاندار يزد تاكيد كرد: مشاركت و علاقمندي مردم بهاباد موجب مي شود تا اين همدلي و هم افزايي زمينه هاي سرمايه گذاري را در شهرستان اضافه كند و اطمينان دارم كه بحث رفع مشكلات گاز و آب و بحث استقرار صنعت گندله سازي و مواردي كه در ارتباط با راهها بود و ديگر برنامه هايي كه در دست تدارك داريم ، با همت و كمك و مشاركت مردم و تلاش مسئولين انجام پذير خواهد بود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سيد محمد ميرمحمدي" عصر دوشنبه 20 بهمن ماه در پايان بازديد يك روزه از شهر بهاباد و بخش آسفيج، در گفتگو با واحد مركزي خبر گفت: امروز در خدمت مردم شريف ،عزيز و متدين شهرستان بهاباد بوديم و از مناطق مختلف روستاها و بخشها بازديد داشتيم و در جلسه شوراي اداري شهرستان هم شركت كرديم و با مسائل شهرستان آشنايي بيشتري پيدا نموديم و با توجه به ظرفيتها و پتانسيلها و استعدادهايي كه منطقه دارد و با توجه به برنامه هايي كه مدنظر بود قرار بر اين شد كه مسئولين شهرستان طرحها و برنامه هاي مورد نظرشان را پيشنهاد دهند تا حسب شرايط و اولويت بندي آنها پيگيري شود.
استاندار يزد ادامه داد: از بخش آسفيج و بعضي از مناطق روستايي از جمله بنستان و وحدت آباد هم بازديد بعمل آورديم و طرحهايي از جمله بحث تفرجگاه احداث شده براي تفريح مردم در بنستان كه در حال توسعه است و .فضاي مناسبي را ايجاد ميكند ديدن نموديم.
وي افزود: در مجموع طرحهايي در دهه فجر در شهرستان بهاباد با اعتباري بالغ بر ده ميلياردتومان به مرحله افتتاح رسيده كه يكي از آنها ورزشگاه سيد الشهداء بخش آسفيج و ديگري ايستگاه فرستنده ديجيتال اين بخش بود .
ميرمحمدي در پايان تاكيد كرد: مشاركت و علاقمندي مردم موجب مي شود تا اين همدلي و هم افزايي ، زمينه هاي سرمايه گذاري را در شهرستان اضافه كند و اطمينان دارم كه بحث رفع مشكلات گاز و آب و بحث استقرار صنعت گندله سازي و مواردي كه در ارتباط با راهها بود و ديگر برنامه هايي كه در دست تدارك داريم ، با همت و كمك و مشاركت مردم و تلاش مسئولين انجام پذير خواهد بود.
گفتني است در اين بازديد يك روزه، استاندار يزد ابتدا در ورودي شهر بهاباد از مراحل احداث فاز يك دوبانده كردن جاده بهاباد – بافق ديدن نمود و سپس از ساختمان در دست احداث مجتمع آموزش عالي اين شهر بازديد كرد.
وي آنگاه با حضور در گلزار شهداي بهاباد به مقام شامخ اين عزيزان با نثار گل و قرائت فاتحه اداي احترام كرد و براي ديدار با امام جمعه بهاباد به دفتر ايشان رفت.
استاندار يزد آنگاه از مركز بهداشتي و درماني بهاباد بازديد كرد و با پرسنل اين بخش به گفتگو پرداخت و با حضور در واحد دياليز اين مركز، از بيماران حاضر عيادت نمود.
ميرمحمدي سپس از حوزه علميه خواهران بهاباد بازديد كرد و با خواهران طلبه حاضر در اين حوزه به گفتگو پرداخت.
بازديد از موزه علوم طبيعي، شركت در شوراي اداري بهاباد و بازديد از شركت تعاوني بخش خصوصي در زمينه توليد فراورده هاي لبني از ديگر برنامه هاي استاندار يزد بود.
وي آنگاه در جمع مردم روستاي آسفيج و در مسحد جامع اين روستا نماز ظهر و عضر را به جاي آورد و آنگاه در سخناني، ضمن تشكر از استقبال و ميهمان نوازي اهالي اين روستا، اطمينان داد كه استان تمامي حمايتهاي قانوني را از سرمايه گذاري در اين بخش و اشتغالزايي انجام خواهد داد.
افتتاح سالن ورزشي ، فاز دو برقرساني و افتتاح فرستنده ديجيتال اين روستا و همچنين بازديد از طرح تفريحي روستاي بنستان و احياء آسياب آبي آن و افتتاح فازهاي اول دو راه دسترسي روستايي در بخش آسفيج از جمله ديگر برنامه هاي استاندار يزد در سفر يك روزه به بهاباد بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات