رئیس ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد:

دسترسی حداکثری شعب اخذ رأی به تلفن همراه و ثابت

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استاندار يزد گفت: در دو انتخابات مهم پيش رو در اسفندماه سال جاری شعبه‌های اخذ رأی استان ازنظر دسترسی به تلفن همراه و ثابت، پوشش حداكثري خواهند داشت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز سه‌شنبه 12 آبان ماه دومين جلسه مشترك مديران كل دفاتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداری‌های سراسر كشور با مديران ارشد شركت مخابرات ايران و شركت همراه اول با حضور معاون و قائم‌مقام وزير کشور در امور سیاسی به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه اظهار داشت: در استان يزد 789 شعبه اخذ رأی وجود داشته که در چيدمان جديد، تلاش شده است پوشش استان براي دو انتخابات مهم پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمین دوره مجلس شوراي اسلامي در اسفندماه سال جاری يك پوشش حداكثري باشد به‌گونه‌ای كه هيچ شعبه ثابت يا سياري در استان بدون پوشش و دسترسی به وسایل ارتباطی نماند.
«محمدعلي طالبی» در سخنان خود بر بازنگري فهرست شعب اخذ رأی كه بر اساس اطلاعات دوره‌های پيشین انتخابات استخراج‌شده است تأکید كرد.
گفتنی است در این جلسه که به‌صورت ویدئوکنفرانس به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد، استان های مختلف به ارائه گزارش‌های کوتاه در این حوزه پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات