دستور استاندار یزد برای تسهیل روندها به منظور بهره گیری از تمامی تسهیلات تخصیص یافته به استان

استاندار یزد با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای استان به منظور ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا، عنوان کرد: اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام تمامی واجدین شرایط و بهره گیری از تمامی تسهیلات اختصاص یافته به استان، صورت گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست كارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمايه گذاری استان که با حضور اعضا و به منظور تشریح آخرین عملکرد دستگاه ها در حوزه پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا و بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سامانه رصد اشتغال، در محل سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به تعهداتی که دستگاه های مختلف برای ایجاد اشتغال در این جلسه دادند، عنوان کرد : ظرفیت های یزد فراتر از این تعهدات بوده چرا که به صورت مستمر در استان عرصه های جدیدی را برای کار و فعالیت مشاهده می‌کنیم و این عرصه ها می‌توانند به رونق بیشتر فعالیت های اقتصادی کمک کرده و زمینه های ایجاد اشتغال بیشتر را فراهم کنند.

دکتر طالبی با اشاره به آسیب های وارده از سوی بیماری کرونا به مشاغل استان، عنوان کرد: با توجه به اینکه عرصه های فعالیت اقتصادی، محدودیت های ابتدای سال را ندارد، دستگاه ها باید در ماه های جاری این آسیب ها را جبران کنند.
 وی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته برای استان به منظور ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا، عنوان کرد: اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام تمامی واجدین شرایط و بهره گیری از تمامی تسهیلات اختصاص یافته به استان، صورت گیرد.
 استاندار تاکید کرد: ارائه تسهیلات از سوی بانک ها با سرعت بیشتری انجام شود و بانک ها اطلاع رسانی لازم به افرادی که وامشان تایید شده را انجام دهند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات