مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمان‌های مردم‌نهاد وزارت کشور مطرح کرد:

دغدغه‌سازی آسیب‌های اجتماعی ضرورت توسعۀ کشور

بهمن مشکینی در آئین افتتاحیه نشست خیرین و توسعه اجتماعی هدف برگزاری این نشست ملی در استان یزد را دغدغه‌مند کردن مردم به آسیب‌های اجتماعی و پیامدهای این آسیب‌ها در جامعه دانست.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمان‌های مردم‌نهاد وزارت کشور در مراسم افتتاحیۀ نشست ملّی خیرین و توسعۀ اجتماعی که روز چهارشنبه 24 آذر ماه با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمان‌های مردم‌نهاد وزارت کشور، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، قائم‌مقام وزیر و معاون اجتماعی وزیر بهداشت، معاون وزیر دادگستری و رئیس جامعه خیرین کشور، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از مسئولان استان در یزد برگزار شد.
«بهمن مشکینی» در این نشست شناساندن آسیب‌های اجتماعی به لایه‌های مختلف مردم را یک ضرورت دانست و گفت: به سفارش مقام معظم رهبری از سوی وزارت کشور گزارشی از آسیب‌های اجتماعی تهیه شده و خدمت مقام معظم رهبری ارائه شده است.
مشاور وزیر و معاون امور سازمان‌های مردم‌نهاد وزارت کشور افزود: طی جلساتی تصمیم‌گیری شد که مهمترین بحث در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ورود نیروهای مردمی به درون کار در کنار تلاش دستگاه‌ها و مسئولیت آنها باشد.
به گفتۀ وی، آسیب‌های اجتماعی جهت‌گیری شده است و هدف این نشست ملی ارائۀ مختصری از گزارش است تا به لایه‌های مختلف اجتماعی منتقل شود.
مشکینی در پایان سخنان خود یادآور شد: حاشیه‌نشینی، طلاق، نقاط بحران از مبدأ و اعتیاد را چهار آسیب اجتماعی مهم دانست که کشور با آن روبه‌روست و در این نشست اطلاعات مربوط به این آسیب‌ها به مدیران اجتماعی و فرهنگی و خیّران کشور منتقل می‌شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات