مشاور وزير کشور در امور زنان و خانواده مطرح کرد:

دفاتر امور بانوان و خانواده در استان‌ها مطالبه گر هستند

مشاور وزير كشور در امور زنان و خانواده نقش دفاتر امور بانوان و خانواده را مطالبه گري و نظارت در انجام بهينه وظايف دستگاه‌ها در حوزه زنان در راستاي برقراري عدالت جنسيتي دانست.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، جلسه ويدئوكنفرانس نشست منطقه‌ای مديران كل دفاتر امور بانوان و خانواده سراسر كشور با حضور مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به‌منظور تبادل اخبار و اطلاعات جاري در محل سالن ويدئو كنفرانس استانداري برگزار شد.
«فهيمه فرهمند پور» در اين نشست تغيير نگاه مديران نظام تصميم سازي را در حوزه زنان مهم عنوان كرد و اظهار داشت: ملاحظات جنسيتي از طرف برنامه ريزان، سیاست‌گذاران، تصميم گيران و تصميم سازان بايد مورد تأكيد قرار گيرد و دفاتر امور بانوان و خانواده می‌توانند حوزه‌های مشاوره‌ای براي معطوف نمودن توجه مسئولان امر به اين مهم باشند.
مشاور وزير كشور در امور زنان و خانواده ضمن ارائه گزارشي از فعاليت و برنامه‌ریزی‌های اداره كل بانوان و خانواده وزارت كشور در خصوص برنامه ششم توسعه، پیگیری‌های كلان صورت گرفته در حقوق كودك و برنامه‌ها و فعالیت‌ها در ارتباط با اعتياد بانوان بر شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگي اجتماعي در حوزه زنان تأكيد كرد.
وي ادامه داد: 6 پيشنهاد مشخص عملياتي براي قانون‌مند كردن حمايت مالي و عملیاتی از کانون‌ها طراحي و به مقام عالي وزارت ابلاغ‌شده است.
 مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري نيز ضمن تشكر از تلاش‌های مشاور وزير كشور در امور زنان و خانواده و حمایت‌های گسترده استاندار یزد و مسئولان ارشد استاني از فعالیت‌ها و برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد اظهار داشت: در شوراي استاني پيشگيري از جرم كه اخیراً با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در استان يزد برگزار شد، عضويت مديران كل دفاتر امور بانوان و خانواده در شورای مذكور در استان‌ها مصوب شده است.
«فخرالسادات خامسي هامانه» در ادامه به بيان مختصري از مهم‌ترین فعالیت‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداري پرداخت.
 

Jallskvsknfsr 1.JPG Jallskvsknfsr 2.JPG Jallskvsknfsr 3.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات