سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري یزد تاكيد كرد:

دفاتر و ادارات مختلف استانداري فعاليت هاي خود را مستند سازي و اطلاع رساني كنند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري یزد با اشاره به اينكه هر تيم كاري كه مستقر مي گردد سياست هاي كاري خود را دارد گفت: با توجه به شناختي كه از استاندار محترم دارم ايشان روي موضوع مستند سازي و اطلاع رساني فعاليت ها نظر ويژه اي دارند و همه مديران استانداري بايد به اين مهم توجه كنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه20 دی‌ماه؛ «علی زینی وند» در جلسه شوراي فرهنگي استانداري با اشاره به اهميت مستند سازي فعاليت ها و همچنين اطلاع رساني به جامعه هدف گفت: صفحات سايت استانداري كه مرتبط با دفاتر است بايد فعال شوند و همه مسئولان دفاتر مديران، نسبت به درج اخبار روي سايت داخلي آن دفتر اقدام لازم را انجام دهند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري یزد به اهميت نظم و زيبايي فضاي عمومي استانداري اشاره كرد و گفت: مي توان با حسن سليقه و بهره گيري از خلاقيت هنرمندان و البته با كمترين هزينه و رعايت صرفه جويي، محيط زيبايي را براي حضور همكاران ايجاد كرد.
وي همچنين بر فعال شدن كميته رفاهي تاكيد كرد و افزود: مي توان با همفكري و تعامل راه هايي را يافت تا با همين منابع كم، خدمات مناسبي را به همكاران ارائه نمود.
دكتر زيني وند خواستار حاكم شدن نظم و نظارت دقيق در ورود و خروج همكاران شد و گفت: همكاران منظم بايد تشويق و افراد نامنظم مورد بازخواست و طبق قانون با آنان برخورد شود.
وي بر اهميت ميز خدمت تاكيد كرد و افزود: اداري و مالي بايد مقدمات كار اعم از فضاي مناسب و توجيه نيروي انساني را انجام دهد و با سرعت كار را اغاز كند.
زيني وند همچنين بر برنامه ريزي دقيق براي دهه فجر انقلاب اسلامي تاكيد كرد و گفت: تلاش شود برنامه هاي متناسب باروحيات همكاران و مسابقات فرهنگي در اين ايام انجام شود.
در ايتداي جلسه، جواديان زاده مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گزارشي از برنامه هاي ستاد صيانت از حقوق شهروندي را ارائه نمود و خواستار مستند سازي فعاليت ها شد.
دشتي،مشاور استاندار در امور ايثارگران و دبير شوراي فرهنگي استانداري نيز گزارش برگزاري اجلاس استاني نماز را ارائه داد و از همكاري بخش هاي مختلف در برگزاري اين اجلاس تشكر كرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات