استاندار یزد:

دفاع از غرور و کیان ملی، سپاه را در اوج محبوبیت قرار داده است

استاندار یزد در جلسه ‌تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با تعاملات سازنده و همکاری‌های خوب فرماندهی سپاه با دستگاه‌های دولتی، سپاه امروز به معنای واقعی کلمه در دل مردم یزد جای گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،‌ روز پنج شنبه ششم تیر ماه 98، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با حضور "آیت‌الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "علی فدوی" جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مقامات استان در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.‌
استاندار یزد در این مراسم با اشاره به همکاری‌های سازنده فرمانده سابق سپاه الغدیر استان با دولت، تصریح کرد: تلاش‌ها و کمک‌های سردار جمیری در دوران مسئولیتشان در سپاه الغدیر یزد برای خدمت به مردم،‌ شایسته تقدیر است.
"‌محمدعلی طالبی" در همین رابطه افزود: با تعاملات سازنده و همکاری‌های خوب فرماندهی سپاه با دستگاه‌های دولتی، سپاه امروز به معنای واقعی کلمه در دل مردم یزد جای گرفته است.
عالی‌ترین مقام ‌اجرایی استان همچنین با تبریک به سرهنگ پورشمسی فرمانده جدید سپاه استان، گفت: فرماندهی سپاه الغدیر یزد جایگاهی ارزشمند است که سرداران و شهدای بزرگی در این مقام حضور داشته و خوشحالیم که امروز ایشان در این مقام قرار می‌گیرند.
"طالبی" همچنین با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان و غرور ملی، تاکید کرد: امروز به واسطه این اقدامات سپاه پاسداران در اوج محبوبیت قرار دارد و توانسته دل‌های مردم ایران را شاد کند.
وی با بیان گوشه ای از سوابق سرهنگ پورشمسی به عنوان فرماندهی جوان و برآمده از دل مجموعه سپاه الغدیر استان گفت: خوشبختانه ایشان در چند سال گذشته به واسط مسوولیتهای خود، در بسیاری از جلسات شورای تامین حاضر بوده و با همه مسائل استان آشنا هستند.
استاندار یزد سابقه تعامل مناسب وی با دستگاه‌های اجرایی استان را جزو کارنامه کاری موفق فرمانده جدید سپاه استان دانست و گفت: اعتقاد داریم رابطه خوب ایشان موجب راهبری و هدایت بهتر و بیشتر مجموعه سپاه الغدیر در جهت انجام رسالت‌های خود و همچنین کمک به رشد و توسعه استان خواهد شد و سپاه مثل همیشه در کنار مردم و دولت، در صف اول مقاومت برابر دشمنان نظام و کشور خواهد ایستاد.‌
گفتنی است در پایان این مراسم با حکم "سرلشکر حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، "سرهنگ رضا پورشمسی" به عنوان فرمانده سپاه الغدیر استان یزد معرفی و از زحمات و تلاش‌های "سردار فتح الله جمیری" فرماندهی سابق سپاه استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
سردار جمیری هم اکنون به عنوان فرماندهی حفاظت سپاه انقلاب اسلامی منصوب شده است.

★خبرنگار: بهنام خواجه امینیان★
★‌عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات