سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

دوران اقدامات سنتی در حوزه اقتصاد گذشته است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد بابیان اینکه دوران اقدامات سنتی در حوزه اقتصاد گذشته است؛ اظهارداشت: لازم است مبنای هر کاری تحقیق و بررسی باشد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه 27 آذرماه 1396، مراسم آغاز به کار سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با حضور استاندار یزد و مدیران ستادی حوزه اقتصادی و اداری و مالی استانداری یزد برگزار شد و «علی زینی وند» رسماً کار خود را آغاز کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در این نشست اظهار داشت: بخش اعظمی از توفیقات و اقدامات مؤثری که در طول خدمت خوددارم مدیون مهندس «زمانی قمی» هستم و اینکه پذیرفتم به یزد بیایم چون با روحیات استاندار یزد آشنا هستم و کارکردن با ایشان را راحت می‌دانم.
وی بابیان اینکه زمانی قمی درک درستی از کار و فعالیت کارشناسی دارد، به تعریف خاطره‌ای از گذشته پرداخت و ادامه داد: ترجیح می‌دهم که با آقای زمانی کارکنم چراکه می‌دانم توفیقات زیادی حاصل می‌شود. البته امیدوارم در ادامه راه از همراهی و راهنمایی‌های آقای عزالدینی نیز محروم نمانیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری بابیان اینکه دوران اقدامات سنتی در حوزه اقتصاد گذشته است؛ افزود: باید مبنای هر کاری تحقیق و بررسی باشد، به‌ویژه که مقام معظم رهبری روی دو حوزه اقتصاد و آسیب‌های اجتماعی تمرکز دارند که اگر روی اقتصاد کارکنیم به‌طور غیرمستقیم روی آسیب‌های اجتماعی هم کارکرده‌ایم.
زینی وند تصریح کرد: اگر اندکی وضعیت اقتصادی مردم رو به بهبودی بیشتر برود، بحث آسیب‌های اجتماعی قطعاً کاهش می‌یابد اما، لازم است برای کنترل این موارد به اشتغال خرد و صنایع کوچک توجه بیشتری کنیم که نمونه‌های آن در بسیاری از کشورها ازجمله چین و آمریکا نیز صورت گرفته است.
وی بیان داشت: چندان به این پست و مقام‌ها توجهی ندارم و اگر نتوانیم کار مؤثری انجام دهم، قطعاً اشتباهی به یزد آمدم و معتقدم باید با برنامه صحیح مدلی خوبی را در حوزه اشتغال برای استان و کشور ارائه کنیم.
در ادامه این جلسه «سیدعلی عزالدینی» هم ضمن خیرمقدم به «علی زینی وند» اظهار داشت: امید است همان‌طور که در شهرستان محلات اشتغال خرد را راه‌اندازی کردید و درخشیدید در استان یزد نیز موفق عمل کنید و برای مردم و مستضعفین شهر مؤثر و کمک‌حال باشید.
وی ادامه داد: از مدیرانی استان سپاس‌گزاری می‌کنم و امیدوارم استان یزد در راستای اهداف تعیین‌شده و تبیین شده توسط وزارت کشور، مباحث زیرساختی و توسعه اقتصادی موفق باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات