دوره آموزشی کنشگران جمعیت در استان یزد در حال برگزاری است

دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان یزد، گفت: دوره تکمیلی آموزشی کنشگران جمعیت با عنوان سفیران رحمت الهی با حضور 120 نفر در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ مهدیه السادات حسینی مطلق به برگزاری دوره تکمیلی آموزشی کنشگران جمعیت با عنوان سفیران رحمت الهی در استان یزد خبر داد و گفت: دوره مقدماتی آن با حضور بیش از 250 نفر به صورت منطقه ای در شهرستان های استان برگزار و متخبین دوره مقدماتی پس از پذیرفته شدن در آزمون دوره به مرحله تکمیلی راه یافتند.
 
وی هدف از برگزاری این دوره را ایجاد توانایی آگاهی‌بخشی درباره مسائل جمعیتی عنوان کرد و افزود: دوره تکمیلی سفیران رحمت الهی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور 120 نفر از برگزیدگان دوره مقدماتی به مدت دو روز در سالن باقر العلوم یزد در حال برگزاری است.
 
دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به محور های آموزشی دوره آموزشی تربیت کنشگران جمعیت، افزود: جریان شناسی مسئله جمعیت، آسیب ها و چالش ها، فرهنگ سازی حل مسأله جمعیت، تجربه نوردی فعالین مردمی حوزه جمعیت، حمایت از حیات جنین و راهکارهای انصراف از سقط، بارداری و سلامت مادر، ناباروری و راه های درمان آن، پیشگیری از ناباروری با کمک آموزه های طب سنتی و معرفی دو گروه مردمی ناجی جوانه ها و نفس، از جمله محور های آموزشی این دوره آموزشی است.
 
لازم به ذکر است؛ دوره آموزشی سفیران رحمت الهی با همکاری نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی، مجموعه برنا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد برگزار می شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات