دورۀ آموزشی بیماری‌های نوپدید ویژۀ بانوان کارمند برگزار شد

دورۀ آموزشی بیماری‌های نوپدید ویژۀ بانوان کارمند استان با موضوع ایدز از سوی دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری يزد در دانشگاه جامع علمی کاربردی استانداری برگزار شد.

به‌گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، دورۀ آموزشی بیماری‌های نوپدید با موضوع ایدز با حضور مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري، مشاوران و نمایندگان امور بانوان و خانوادۀ دستگاه‌های اجرایی استان به مدت یک روز از سوی دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی روز دوشنبه 15 آذر ماه در محل این دانشکده برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری در اين دورۀ آموزشي بر ضرورت آگاهی زنان و دختران دربارۀ چگونگی بروز بیماری‌هایی مانند ایدز و نقش آموزش و اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از این بیماری تأکید کرد.
«رقیه کرمانیان» این دورۀ آموزشی را دلیلی برای آگاهی بانوان کارمند استان دربارۀ این بیماری دانست و گفت: شما بانوان نمایندگانی برای انتقال این دانسته‌ها به دیگر بانوان کارمند در دستگاه‌ها هستيد.
در این دورۀ آموزشی نکاتی دربارۀ سلامت جسمی و تقسیم‌بندی بیماری HIV ، مراحل بیماری، تشخیص نوع عفونت، علایم و روش‌های پیشگیری از ایدز توسط «مرجان پدرزاده»، مدرس این دوره بیان شد.
گفتنی است در پایان این دورۀ آموزشی آزمایش تشخيص بیماری ایدز از بانوان كارمند استان گرفته شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات