معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد:

دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری یزد حمایت می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان حمایت می‌کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از ایرنا؛ «محمدعلی طالبی» روز چهارشنبه 11 فروردین‌ماه، در مراسم روز معرفی مهریز در روستای سریزد این شهرستان افزود: در استان و مهریز ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری وجود دارد.
وی اضافه کرد: افزایش 50 درصدی حضور مسافران و مهمانان نوروزی در یزد و مناطق و شهرستان‌های مختلف استان نشان‌دهنده ظرفیت بالای فرهنگی و گردشگری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد: صنعت مهم گردشگری یکی از حوزه‌های اساسی در توسعه استان و منطقه محسوب می‌شود و باید همواره به آن عنایت داشت.
طالبی گفت: برای موفقیت در این بخش مهم در استان یزد باید برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آید و بدون شک نام‌گذاری یزد به‌عنوان سال خوش‌آمد گویی یک فرصت است.
وی با قدردانی از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در گسترش و رونق صنعت گردشگری استان یزد بر تداوم این همکاری‌ها و جلب بیشتر مشارکت‌ها تأکید نمود.
این مسئول اظهار داشت: فعالیت‌های گردشگری در شهرستان مهریز و سریزد بدون شک می‌تواند الگویی برای دیگران و بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در استان محسوب شود.
طالبی گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها با همکاری دولت و جلب علاقه‌مندان در حوزه صنعت گردشگری برای توسعه استان یزد روز برداشته شود.
معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری در استان یزد یک کار مهم و مورد تأکید همیشگی است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات