مشاور وزیر کشور و مسئول امور ایثارگران وزارت کشور:

دولت تدبیر و امید گام های ارزشمندی برای خدمت رسانی به ایثارگران برداشته است

مشاور وزیر کشور و مسئول امور ایثارگران وزارت کشور در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران یزد با اشاره به ابلاغ و اجرایی شدن دو سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان و قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در دولت تدبیر و امید گفت: دولت گام های ارزشمندی برای خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده آن ها برداشته است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح دوشنبه 15 شهریورماه نشست شورای هماهنگی امورایثارگران استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور، مشاوران استانداران یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی استان در تالار اندیشه استانداری برگزار شد.
مشاور وزیر کشور و مسئول امور ایثارگران وزارت کشور در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب آیت الله شهید صدوقی (ره)، معلم اخلاق آیت الله سیدروح الله خاتمی (ره) و شهیدان استان یزد بیان کرد: یه همت دولت تدبیر و امید قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که در دولت قبل از ابلاغ آن استنکاف شده بود پس از 10 سال از زمان تصویب ابلاغ و اجرایی شده است.
«غلامرضا یاوندعباسی» ادامه داد: در دولت یازدهم همچنین سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان تدوین، ابلاغ و اجرایی شده که البته لازم است این قوانین در جامعۀ هدف با عدالت کامل اجرا شود.
وی افزود: برخی قوانین گذشته با قوانین جدید دارای تعارض است که می تواند با بازنگری ادغام شود تا شاهد خدمات‌رسانی بهتر و جامع تر به جامعه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا باشیم.
عباسی خاطرنشان کرد: باید ساختاری در جامعه ایجاد شود تا در تمام زمینه ها قدرشناس ایثارگران و خانواده آن ها باشیم و شهادت طلبی و ازخودگذشتگی این عزیزان را به نسل های آینده و نسل جوان معرفی و منتقل کنیم.
مشاور وزیر کشور و مسئول امور ایثارگران وزارت کشور در پایان سخنان خود بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تلاش جدی دولت تدبیر و امید برای حفظ کرامت ایثارگران و خانواده آن ها شاهد روان تر شدن جریان خدمت رسانی به این عزیزان باشیم.
«محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در ابتدای این جلسه بیان کرد: مسئولان ارشد استان برای رسیدگی به مسائل ایثارگران و خانوادۀ آن ها عزم جدی دارند و امیدواریم با خدمت رسانی شایسته به این عزیزان کمتر شاهد انعکاس مشکلات آن ها در سطح جامعه باشیم.
گفتنی است در ادامه نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران، مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی استان به بیان مسائل جامعۀ هدف خود پرداختند و خواستار خدمت رسانی بهتر به ایثارگران و خانواده آن ها شدند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات