سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

دولت هر آنچه در توان دارد برای مردم هزینه می‌کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد بابیان اینکه دولت در اجرای پروژه‌ها در مضیقه مالی است؛ اظهار داشت: در این شرایط دولت هر آنچه در توان دارد برای مردم و در راستای اجرای پروژه‌ها هزینه می‌کند و این را از وظایف خود دانسته و بدان افتخار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۹۶ پروژه گازرسانی به شهرستان بهاباد با حضور «حمیدرضا عراقی» معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت نفت کشور، «علی زینی وند» سرپرست معاونت هماهنگی امور‌ اقتصادی و توسعه منابع استانداری، «سید رضا خادمی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، «عباس اقبال» فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.
«علی زینی وند» در این مراسم با قدردانی از عوامل گازرسانی به شهرستان بهاباد اظهار داشت: گازرسانی از پروژه‌های تأثیرگذار در زندگی مردم جامعه است و خدا را شاکریم که از این نعمت خدادادی برخوردار هستیم.
وی بابیان اینکه دولت در اجرای پروژه‌ها در مضیقه مالی است؛ ادامه داد: در این شرایط دولت هر آنچه در توان دارد برای مردم در راستای اجرای پروژه‌ها هزینه می‌کند و این را از وظایف خود دانسته و بدان افتخار می‌کند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد بابیان اینکه بهره‌مندی از گاز حق اساسی و مسلم مردم است؛ اضافه کرد: دسترسی به شبکه گاز به‌عنوان یک زیرساخت می‌تواند راهگشا باشد و اشتغال را توسعه دهد تا مردم از مزیت‌های بیشتر آن برخوردار شوند.
وی با تأکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا ایجاد اشتغال به‌تنهایی از دولت ساخته نیست؛ تصریح کرد: دولت باید در این زمینه پیشران باشد اما از امروز به‌طوری جدی فرمان هدایت اقتصادی استان در دست مدیرانی است یا خواهد بود که بتوانند زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد بابیان اینکه هیچ‌یک از مدیران حق ندارند برای سرمایه‌گذار مانع‌تراشی کنند؛ افزود: هرکس نمی‌تواند برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال اقدامی انجام دهد باید جای خود را به فردی بدهد که بهتر از او کار کند.
زینی وند در پایان نقش وحدت بین آحاد یک جامعه را در توسعه و پیشرفت آن جامعه مؤثر دانست و افزود: ضرورت دارد تا افراد دارای تریبون پیام همدلی، وحدت و امنیت را مخابره کنند تا سرمایه‌گذاران با خیالی آسوده برای سمایه گذاری و ایجاد اشتغال ورود کنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات