رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعۀ فنّاوری اطلاعات استانداری:

دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان و دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار می‌شود

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و فنّاوری اطلاعات استانداری یزد از برگزاری دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در راستای تحقق خصوصی‌سازی و توسعۀ دولت الکترونیک در روز چهارشنبه یکم دی ماه خبر داد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه 29 آذر ماه نشست هم‌اندیشی برگزاری دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در دفتر رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعۀ فنّاوری اطلاعات استانداری یزد برگزار شد.
«رضا یادگاری» در این نشست گفت: این همایش با حضور دستگاه‌های خدمات‌دهندۀ بخش دولتی و مسئولان و کارکنان دفاتر پیشخوان استان در استانداری یزد برگزار می‌شود.
وی دستگاه‌های همکار در برگزاری این همایش را استانداری یزد، شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع برق، دستگاه‌های خدمات دهنده، انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت نام برد.
به گفتۀ یادگاری، در این همایش از دستگاه‌های خدمات‌دهنده و دفاتر پیشخوان فعّال استان که بر اساس شاخص‌هایی مانند تعداد خدمات ارائه‌دهنده، تعداد دفاتر، نوع پشتیبانی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، نوع خدمات و نحوه پاسخ‌گویی به دفاتر ارزیابی شده‌اند، تقدیر می‌شود.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعۀ فنّاوری اطلاعات استانداری با اشاره به اینکه نخستین همایش دفاتر پیشخوان، مرداد ماه سال گذشته برگزار شده بود، هدف از برگزاری دومین همایش را گسترش و ترویج دولت الکترونیک، توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک، توسعه کیفی خدمات قابل ارائه و تقویت دفاتر پیشخوان دولت به عنوان یکی از ابزارهای تحقق اصل 44 و دولت الکترونیک، تشویق و ترغیب دستگاه‌های خدمات‌رسان برای واگذاری خدمات به صورت الکترونیکی، ارزیابی و تقدیر از دفاتر پیشخوان برتر، ایجاد فضای رقابتی سالم برای رشد و ارتقا و نیز ارزیابی و تقدیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان برتر در امر تحقق شعار خصوصی‌سازی و توسعۀ دولت الکترونیک نام برد.
 

yutghyg 1.JPG yutghyg 2.JPG yutghyg 3.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات