دیدار استاندار یزد با وزیر کشور/ تاکید وزیر کشور بر ایفای نقش فعال استان یزد در سال رونق تولید

استاندار یزد در سفر به تهران با وزیر کشور و معاونان وزیر دیدار و گفت ‌و گو کرد و ضمن شرکت در جلسه هم اندیشی آب استان از هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست‌، انرژی های نو و تجدیدپذیر بازدید نمود.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه "محمدعلی طالبی" در سفر کاری به تهران با "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور، معاون سیاسی, معاون امنیتی و انتظامی، معاون حقوقی و امور مجلس و معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور دیدار و گفت ‌و گو کرد و گزارشی از وضعیت استان و اولویت‌های مدیریت ارشد استان در سال ۹۸ ارائه داد.
در این نشست "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور بر ایفای نقش فعال استان یزد در سال رونق تولید تاکید کرد و خواستار تقویت آرامش و همگرایی سیاسی و آمادگی برای برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری شد.
عالی ترین مقام اجرایی استان همچنین از هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست،‌ انرژی های نو و تجدیدپذیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید و با مسئولان محیط زیست و مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی شرکت کننده در این نمایشگاه گفت و گو کرد.
شرکت در جلسه هم اندیشی آب استان با حضور جمعی از کارشناسان، مدیران و صاحب نظران از دیگر برنامه های استاندار یزد در سفر به تهران ‌بود.
 
★‌ خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات