دیدار امام جمعه یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با خانواده شهدا‌ی استان

همزمان با هفته دفاع مقدس نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان دیدار و گفت ‌و گو کرد‌ند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه پنجم مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "عباس حیدری" سرپرست فرمانداری یزد، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از‌ مسئولان استان با خانواده شهدای استان دیدار و گفت ‌و گو کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و هیئت همراه با ‌خانواده شهیدان "سیدمحمد و سیدرسول اشرف" دیدار کردند و با قرائت فاتحه به مقام این شهیدان والامقام ادای احترام نمودند.
شهید سیدمحمد اشرف در سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شلمچه و شهید سیدرسول اشرف در سال ٦٤ پس از عملیات قدس ٥ و در محور شلمچه اهواز به شهادت رسیدند.
آیت الله محمدرضا ناصری و محمدعلی طالبی سپس در منزل شهیدان نیرنگ(‌حق شناس) ‌حضور یافتند و با قرائت فاتحه به مقام شامخ "‌شهید محمدحسین و شهید محمدحسن نیرنگ" ‌ادای احترام کردند.
شهید محمدحسین نیرنگ در سال ۶۰ در منطقه عملیاتی تنگه چذابه و شهید محمدحسن نیرنگ در سال ۶۹ در روستای حاجی آباد بندرعباس و در هنگام درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.
گفتنی است مردم استان یزد سه هزار و ٨٥٠ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

‌★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
‌★‌عکس: ‌رضا زارع★
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات