دیدار رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد

هوشنگ حاتمی" رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور با "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و "سردار محمدرضا میرحیدری" فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار و گفت ‌و گو و از فعالیت های انجام شده در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری یزد تقدیر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور در ادامه ‌حضور در استان یزد با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندهی نیروی انتظامی استان در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری دیدار و گفت و گو کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این دیدار‌ با بیان اینکه فعالیت های خوبی در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و شورای پدافند غیرعامل استان در یک سال گذشته انجام شده است، گفت: مسئولیت دبیری ستاد اربعین استان نیز در امسال به این اداره کل داده شده بود که خوشبختانه کمیته های مختلف ستاد عملکرد بسیار خوبی در ساماندهی زائران و اجرای برنامه‌های مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی داشتند.


تقدیر از اداره کل پدافند غیرعامل استانداری یزد


رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل کشور در این دیدار بیان کرد: خوشبختانه در استان یزد شاهد ‌هستیم مدیران دانشگاهی و سایر دستگاه‌ها روحیه همدلی، همکاری و دید پدافندی خوبی دارند.
"هوشنگ حاتمی" اظهار امیدواری کرد: با تداوم این هم افزایی شاهد تقویت زیرساخت های استان در حوزه پدافند غیرعامل باشیم و برنامه‌های استان در این حوزه به نحو شایسته در همه ماموریت‌ها و با راهکارهای متنوع و کاربردی اجرا شود.
فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز در این ‌نشست ضمن قدردانی از همکاری های انجام شده بین اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و نیروی انتظامی استان، گفت همکاری بین دستگاهی و تعامل به وجود آمده بین نیروی انتظامی استان و این اداره کل بسیار خوب بوده است.
"سردار محمدرضا میرحیدری" افزود: روحیه تعامل، تعهد و کارآمدی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد موجب شده تا برنامه‌ها و فعالیت‌های استان در حوزه پدافند غیرعامل به نحو مطلوب اجرا شود.
"محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های استاندار محترم و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان از همکاری های نیروی انتظامی استان در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل تشکر ‌و قدردانی کرد.
گفتنی است در پایان این نشست از "سرگرد حسین دهستانی" مسئول دبیرخانه پدافند غیرعامل نیروی انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: حسن کرمی★
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات