دیدار معاون اقتصادی استاندار یزد با امام جمعه بافق

معاون هماهنگی امور اقتصادی ‌و گردشگری استانداری یزد در ادامه سفر خود به شهرستان بافق با حجت الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی باقرآبادی امام جمعه و اعضای شورای اسلامی این شهرستان دیدار کرد و گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در  دیدار با امام جمعه شهرستان بافق اظهار کرد: در استان یزد به برکت انقلاب و نظام اسلامی کارهای بسیاری شده است، اما کاستی‌هایی نیز وجود دارد که باید با تلاش بی‌وقفه برای رفع آنها گام برداشت.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کار و مدیریت جهادی گفت: دیگر زمانی برای از دست دادن نداریم و باید همه به شکل جهادی و تحولی تلاش کنیم ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور را در راستای رفع مشکلات و ارتقای رفاه عمومی به کار بگیریم.

وی گفت: در شهرستان بافق با وجود امکانات محدود کارهای زیادی شده که نشان می‌دهد از ظرفیت‌ها بهترین استفاده را برای حل مشکلات و رشد اقتصاد کرده‌اند و خیلی از کشورهای دنیا هستند که سرمایه اندک دارند، اما با اراده و کار و تلاش نتایج خوبی گرفتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: دولت مردمی با همکاری و همگرایی با دیگر نهادها در تلاش است تا کمبودها و مشکلاتی که در کشور به وجود آمده را با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی جبران کند.

شاه‌حسینی گفت: سال گذشته استاندار یزد به عنوان استاندار برتر کشور در امر نوآوری و فناوری انتخاب شد و دهها برنامه برای حمایت این بخش اجرایی شد و اولین استانی بودیم که ۱۰ درصد از تملک دارایی برای این حوزه اختصاص یافت همچنین اولویت اول استان دانش بنیان است و در سال گذشته نیز میانگین رشد شرکت های دانش بنیان نسبت به کشور بالاتر بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات