دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استاندار یزد

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری؛ نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جریان سفر خود به استان با دکتر طالبی؛ استاندار یزد، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در جریان نشست مشترک با حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری؛ نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با بیان اینکه ارزیابی میزان کارآمدی ساختارهای مرتبط با جامعه ایثارگری کشور، زمینه ساز برنامه ریزی دقیق تری برای اعتلای این حوزه در آینده است، خواستار توجه ویژه به ترویج روحیه ایثارگری در جامعه شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفعلی شکری در این دیدار با ادای احترام به 4 هزار شهید دارالعباده یزد گفت: استان یزد از استان‌های شاخص کشور در حوزه علم و دیانت بوده که مفتخر به کسب عنوان دارالعباده و دارالعلم شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه‌ها و اقدامات بنیاد در رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرافراز اظهار کرد: ارائه خدمت به خاندان مکرم شهدا وظیفه بنیاد است و هیچ اقدامی نمی‌تواند پاسخگوی ایثار بزرگ آنان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین شکری بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل جوان و نوجوان جامعه تأکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌هایی که ما بتوانیم دین خود به شهدا را ادا کنیم، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات