دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد با خانواده معظم شهدا، ‌جانبازان و ایثارگران مهریز

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد در ادامه سفر به شهرستان مهریز با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان دیدار و گفت ‌و گو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز جمعه ششم اردیبهشت ماه "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد به همراه جمعی از مسئولان استان و شهرستان مهریز با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان دیدار و گفت ‌و گو کردند.


دیدار با خانواده معظم شهید والامقام میرزا محمود زارع بیدکی


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد با حضور در منزل شهید والامقام "میرزا محمود زارع بیدکی" با همسر و فرزندان این شهید والامقام دیدار و گفت ‌و گو کردند و با قرائت فاتحه به مقام این شهید والامقام ادای احترام نمودند.
شهید والامقام میرزا محمود زارع بیدکی در سن ۳۲ سالگی در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل آمد.


دیدار با خانواده معظم جانباز شهید والامقام میرزا حسن قادری


"آیت الله محمدرضا ناصری" و "محمدعلی طالبی" همچنین با حضور در منزل جانباز شهید والامقام "میرزا حسن قادری" با مادر، همسر و فرزندان این جانباز ‌رشید اسلام و شهید والامقام دیدار و گفت گو و با قرائت فاتحه برای مقام این جانباز و شهید سرافراز ادای احترام نمودند.
جانباز شهید میرزا حسن قادری در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام جانبازی نائل آمد و پس از ۱۴ سال در سال ۱۳۷۹ به جمع یاران و همسنگرانش در هشت سال دفاع مقدس پیوست.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از ایثارگری ها، صبر و مقاومت خانواده معظم شهیدان، ‌جانبازان و ایثارگران ‌شهرستان مهریز در مسیر حفظ ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ‌تجلیل کردند.
مردم شهرستان مهریز ٣١٣ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
گفتنی است حضور در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه، ‌حضور در نشست شورای اداری و بازدید از تفرجگاه "‌غربالبیز مهریز" ‌و پیگیری روند خدمت رسانی به مردم در این مکان تفریحی از دیگر برنامه های سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز بود.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
‌★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات