استاندار يزد در جلسه شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان:

رئیس‌جمهوری با دست‌پر به استان يزد سفر می‌کند

استاندار يزد با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری اسلامي ايران به استان يزد در 17 اسفندماه گفت: ریاست‌جمهوري با دست‌پر به اين استان سفر می‌کند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه 15 اسفندماه يازدهمين جلسه شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری با حضور استاندار يزد، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای، مديركل حوزه استاندار، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ریزی و اعضاي شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن كنفرانس سازمان مديريت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه با تقدير از حضور آگاهانه و همراه با شور و شعور مردم استان در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مشاركت بالاي 74 درصدي مردم استان در اين انتخابات مسئوليت خدمتگزاران به مردم را سنگین‌تر می‌کند.
«سيد محمد ميرمحمدي» ادامه داد: اگر كار براي رضاي خدا و مردم باشد و با اعتقاد و مسئولیت‌پذیری وظيفه خود را انجام دهيم آن كار به نحو مطلوب به سرانجام مقصود خواهد رسيد.
وي با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری اسلامي ايران به استان در روز دوشنبه 17 اسفندماه افزود: سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحاني به استان نقطه عطفي در محور توسعه استان خواهد بود.
استاندار يزد ادامه داد: 4 پروژه در سفر رئیس‌جمهوری اسلامي ايران به استان افتتاح و كلنگ يك پروژه ديگر نيز زده می‌شود.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: مردم يزد با استقبالي شايسته از ریاست‌جمهور خاطره‌ای شيرين، مثبت و مؤثر را براي مهمانان خود به‌جای خواهند گذاشت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات